Przyczepa T701, T679/2

  • Solidna konstrukcja

  • Duża ładowność

  • Funkcjonalna

  • Wysoka zwrotność

  • Bezpieczeństwo

  • Uniwersalna

Przyczepy marki Pronar T701 ,T679/2

Przyczepy budowlane PRONAR to wytrzymałe, praktyczne i funkcjonalne maszyny, zapewniające wieloletnie, bezawaryjne użytkowanie w najcięższych warunkach. Modele T679/2 i T701 wykonane są ze specjalnej, trudnościeralnej stali Hardox i przystosowane do transportu materiałów takich jak gruz, kamienie i żwir. Oba modele posiadają bogate wyposażenie podstawowe i dodatkowe, które podnosi ich walory użytkowe. Na uwagę zasługują większe opony i możliwość montażu dodatkowych nadstaw w przyczepie T679/2 oraz wahliwa klapa tylna, zastosowana w obydwu przyczepach. Tylne lampy wyposażone są w metalowe kratki, które zabezpieczają je przed uszkodzeniem. Szerokość skrzyni ładunkowej pozwala na transport większości urządzeń i pojazdów budowlanych.

Zapytaj o produkt

Dane techniczne

Wersje modeli
Choose the right models to check their parameters
  • Dane techniczne
    Technicznie (konstr.) dopuszczalna masa całkowita [kg]
    Dopuszczalna masa całkowita [kg]
    Ładowność [kg]
    Masa własna [kg]
    Pojemność ładunkowa [m3]
    Powierzchnia ładunkowa [m2]
    Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz (góra/dół) [mm]
    Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz [mm]
    Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość) [mm]
    Wysokość ścian skrzyni [mm]
    Grubość blachy podłogi/ściany [mm]
    Wysokość platformy od podłoża [mm]
    Rozstaw kół [mm]
    Zawieszenie
    Obciążenie oka dyszla [kg]
    Rozmiar ogumienia
    Prędkość konstrukcyjna [km/h]
    System wywrotu
    Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) [bar]
    Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika [KM/kW]
    Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu) [˚]
    24000
    21000
    14840
    6160
    10,6
    13,5
    5600
    2410
    7360/2550/2470
    800
    10/8
    1475
    2060
    Resory paraboliczne
    3000
    385/65 R22,5 RE
    40
    2 cylindry, wywrót jednostronny
    1980mm/36L/200bar
    124,8/91,7
    60
    16350
    12000
    4350
    7,7
    10,9
    4625/4500
    2410
    6230/2546/2080
    700
    10/8
    1240
    1860
    Resory paraboliczne
    2000
    385/65 R22,5 RE
    40
    jednostronny
    2150mm/28L/200bar
    83,2/61
    55
  • Wyposażenie standardowe – T 701
    Bardzo mocna skrzynia ładunkowa o budowie skorupowej, typu kamieniarka, z pionowymi żebrami wzmacniającymi na ścianach wzmacniającymi na ścianach
    Hydrauliczna klapa tylna o wysokości 370mm uchylana do dołu
    Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili stalowych; uniwersalna, przystosowana do montażu dyszla górnego lub dolnego
    Zawieszenie tandem na 4 resorach parabolicznych, z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1500mm, z osiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe o wymiarach Ø406×140
    Dyszel uniwersalny sztywny amortyzowany resorem stalowym piórowym, z regulacją wysokości, do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
    Zaczep dyszla obrotowy z okiem Ø50mm do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika
    Hydrauliczna prosta podpora dyszla z odcinającym zaworem kulowym
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
    Postojowy hamulec ręczny z korbą
    Tylne urządzenie zabezpieczające (zderzak) – homologowane, składane
    Błotniki plastikowe osłaniające tylne i przednie koła
    Błotniki plastikowe osłaniające tylne i przednie koła
    Instalacja elektryczna z bocznymi światłami obrysowymi i wyjściem na tył
    Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
    Instalacja hydrauliczna wywrotu automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywrót, z grubymi linami zabezpieczającymi
    Siłowniki teleskopowe wywrotu na zawieszeniu przegubowym
    Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
    Składana drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
    System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich
    chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
    Kolorystyka malowania podwozia bordo RAL15-0590 PRONAR
    Kolorystyka malowania skrzyni szary grafit RAL7024 PRONAR
  • Wyposażenie dodatkowe – T 701
    Zaczep dyszla sztywny z okiem Ø50mm do łączenia z górnym zaczepem ciągnika
    Zaczep dyszla sztywny z okiem Ø40mm do łączenia z górnym zaczepem ciągnika
    Zaczep dyszla sztywny kulowy K80mm do łączenia z dolnym zaczepem kulowym ciągnika
    Skrzynia ładunkowa o szer. wewnętrznej 2410 wykonana z blachy trudnościeralnej 400HB, 1250MPa, o grubości 8mm ( podłoga ) i 6mm ( ściany )
    Klapa wahliwa – dla skrzyni o szerokości 2410
    Skrzynia ładunkowa trapez 2196mm/2300mm wykonana z blachy zwykłej jakości
    Skrzynia ładunkowa trapez 2196mm/2300mm wykonana z blachy trudnościeralnej 400HB, 1250MPa, o grubości 8mm ( podłoga ) i 6mm ( ściany )
    Hydrauliczna klapa tylna unoszona do góry z drzwiami otwieranymi jak wrota wyposażonymi w otwór zsypowy – tylko dla skrzyni ładunkowej trapez o szerokości wewn. 2196mm/2300mm
    Hydrauliczna składana podpora dyszla z odcinającym zaworem kulowym
    Zawieszenie bogie na resorach piórowych z hydrauliczną blokadą wychylenia tylnej osi
    Oś tylna skrętna, biernie kierowana z instalacją hydrauliczną blokady skrętu
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna „Premium” dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania
    Błotniki metalowe osłaniające wszystkie koła
    Tylne wyjścia hamulców i hydrauliki do drugiej przyczepy
    Zaczep tylny manualny, amortyzowany
    Zaczep tylny automatyczny UNIMAR
    Tylny zaczep automatyczny Rockinger
    Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się
    Nadstawy 800mm z blachy o gr. 2,5mm, z oknem z plexi, ścianą tylną wahliwą, uszczelką, poprzeczką środkową, drabinką i stopniami wewnętrznymi, powiększające pojemność ładunkową przyczepy do 21,3m3
  • Wyposażenie standardowe – T 679/2
    Bardzo mocna skrzynia ładunkowa o budowie skorupowej, typu kamieniarka, z pionowymi żebrami wzmacniającymi na ścianach
    Hydrauliczna klapa tylna o wysokości 450mm uchylana do dołu.
    Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili stalowych; uniwersalna, przystosowana do montażu dyszla górnego lub dolnego
    Zawieszenie tandem na 4 resorach parabolicznych, z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1325 mm, z osiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe o wymiarach Ø400×80
    Dyszel uniwersalny sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
    Zaczep dyszla obrotowy z okiem Ø50mm do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika
    Hydrauliczna prosta podpora dyszla z odcinającym zaworem kulowym
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ręcznym regulatorem siły hamowania
    Postojowy hamulec ręczny z korbą
    Błotniki plastikowe osłaniające tylne koła
    Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
    Instalacja oświetlenia 12V, z tylnym gniazdem elektrycznym, z lampami żarówkowymi, z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym
    Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
    Instalacja hydrauliczna wywrotu automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywrót, z grubymi linami zabezpieczającymi
    Siłownik teleskopowy na zawieszeniu przegubowym
    Tylne urządzenie zabezpieczające (zderzak) – homologowane, sztywne
    Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
    Uchwyt przewodów hydraulicznych z wieszakiem dla złączek wpinanych do ciągnika
    System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
    Kolorystyka malowania skrzyni szary grafit RAL7024 PRONAR
    Kolorystyka malowania podwozia bordo RAL15-0590 PRONAR
  • Wyposażenie dodatkowe – T 679/2
    Zaczep dyszla sztywny z okiem Ø40mm do łączenia z górnym zaczepem ciągnika
    Zaczep dyszla sztywny kulowy K80mm do łączenia z dolnym zaczepem kulowym ciągnika
    Skrzynka narzędziowa
    Skrzynia ładunkowa wykonana z blachy trudnościeralnej 400HB, 1250MPa, o grubości 8 mm (podłoga) i 6mm (ściany)
    Klapa tylna rozwierno – wahliwa
    Zawieszenie tandem na 4 resorach parabolicznych, z rozstawem osi 1325 mm, z osiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe o wymiarach Ø406×120
    Hydrauliczna nożycowa podpora dyszla z odcinającym zaworem kulowym
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania (wymagana w wersji wykonania 60 km/h)
    Instalacja hamulcowa kombinowana ( pneumatyczna 2przewod. z ALB + hydrauliczna )
    Instalacja oświetlenia 12V, z tylnym gniazdem elektrycznym, z lampami LED, z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym
    Tylne wyjścia hamulców i hydrauliki do drugiej przyczepy
    Tylny zaczep manualny, amortyzowany
    Tylny zaczep automatyczny Rockinger
    „Nadstawy 800 mm x 2,5 z oknem z plexi, ścianą tylną wahliwą, uszczelką , poprzeczką środkową, drabinką i stopniami wewnętrznymi, powiększające pojemność ładunkową przyczepy do 16,6 m3”
    Boczne zabezpieczenia najazdowe wg dyrektywy 89/297/WE
    Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się
  • Do pobrania

Jesteś zainteresowany?
Skontaktuj się z handlowcem

Jesteśmy gotowi, żeby pomóc! Wpisz swój kod pocztowy a pokażemy handlowców odpowiedzialnych za Twój obszar.

Wpisz swój kod pocztowy:

Zapytaj o produkt

Wypełnij poniższy formularz, aby dowiedzieć się więcej

    Wpisz kod pocztowy

    Wyświetlimy Twojego handlowca.

    Przepraszamy. Nie udało się odnaleźć handlowca. Prosimy o wpisanie innego kodu pocztowego.

    Zlokalizuj nasze oddziały

    Oddział Kuchary

    Bartłomiej Janiak

    Oddział Września

    Andrzej Kaliński

    Oddział Ruda/Rogoźno

    Marcin Bartkowiak

    Sprawdź możliwości finansowania

    Oferujemy pełen zakres usług związanych z bieżącymi naprawami, diagnostyką i przeglądami maszyn rolniczych. Serwis realizujemy zarówno dla klientów indywidualnych jak i odbiorców biznesowych.