Przyczepa T663/1, T663/2, T663/3, T663/4

  • Stabilna

  • Wytrzymała

  • Prosta i trwała konstrukcja

  • Większa ładowność

  • Szeroki zakres opcjonalnego wyposażenia

  • Trójstronny wywrót

Przyczepy marki Pronar T663/1, T663/2, T663/3 i T663/4 – nowoczesność, funkcjonalność i wytrzymałość

Przyczepy marki Pronar T663/1, T663/2, T663/3 i T663/4 to nowoczesne przyczepy charakteryzujące się trójstronnym wywrotem, centralnym ryglowaniem ścian oraz oknem wysypowym w tylnej klapie. Idealnie nadają się do przewożenia płodów rolnych, a w szczególności materiałów sypkich (zbóż, kukurydzy itp.). Przyczepy te są dostępne również w wersji SILO o pojemności ładunkowej 16 m³. Wyróżniają się one hydraulicznie podnoszoną tylną ścianą. Hydrauliczne zamki zabezpieczają przed opadnięciem tylnej klapy w sytuacji spadku ciśnienia oleju w układzie. Wysoka jakość wykonania i wielofunkcyjność zadowolą każde oczekiwania. Klient może zamówić dodatkowe wyposażenie, które dodatkowo uatrakcyjni i zwiększy zakres wykorzystania przyczepy. Stosowane przez Pronar profile zamknięte zapewniają trwałość konstrukcji i odporność na odkształcenia. Prosta, ale przemyślana i trwała konstrukcja zapewnia długie bezproblemowe użytkowanie.

Zapytaj o produkt

Dane techniczne

Wersje modeli
Choose the right models to check their parameters
  • Dane techniczne
    Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita [kg]
    Dopuszczalna masa całkowita [kg]
    Ładowność [kg]
    Masa własna [kg
    Pojemność ładunkowa [m3]
    Powierzchnia ładunkowa [m2]
    Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz [mm]
    Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz [mm]
    Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość) [mm]
    Wysokość ścian skrzyni [mm]
    Grubość blachy podłogi/ściany [mm]
    Wysokość platformy od podłoża [mm]
    Rozstaw kół [mm]
    Zawieszenie
    Obciążenie oka dyszla [kg]
    Rozmiar ogumienia
    Prędkość konstrukcyjna [km/h]
    System wywrotu
    Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie)
    Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika [KM/kW]
    Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu/na boki) [°]
    14000
    13290
    10000
    3290
    11,8
    9,8
    4440
    2190/2240
    6116/2390/2484
    600+600
    5/2,5
    1250
    1700
    resory piórowe
    1860
    15,0/70-18
    30
    trójstronny
    1700mm/13L/200bar
    67,6/49,7
    50/46
    11000
    9700
    7000
    2700
    9,8
    9,8
    4440
    2190/2240
    6121/2390/2094
    500+500
    4/2
    1060
    1650
    Resory paraboliczne
    1465
    11,5/80-15,3
    30
    trójstronny
    1700mm/13L/200bar
    57,2/42
    50/46
    14000
    13660
    10000
    3660
    11,8
    9,8
    4440
    2190/2240
    6154/2390/2579
    600+600
    5/2,5
    1320
    1700
    resory piórowe
    1880
    385/65R22,5 RE
    40
    trójstronny
    1700mm/13L/200bar
    72,8/53,5
    50/46
    14000
    14000
    10420
    3580
    11,8
    9,8
    4440
    2190/2240
    6230/2390/2445
    600+600
    5/2,5
    1185
    1800
    Resory paraboliczne
    2000
    15,0/70-18
    30
    trójstronny
    1830mm/15L/200bar
    67,6/49,7
    50/45
  • Wyposażenie standardowe – T663/1
    System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi o optymalnym rozstawie
    Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian
    Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą
    Trapezowy kształt skrzyni ładunkowej ( skrzynia rozszerza się o 50mm w kierunku do tyłu ) ze wzmocnioną płytą podłogową
    Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej
    Ściany z linką spinającą: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami
    Nadstawy (bez linki spinającej): z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zamkami
    Przestrzenie zamknięte profili ścian i nadstaw zabezpieczone spoiną laserową
    Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
    Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
    Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili stalowych
    Zawieszenie tandem na 4 resorach piórowych, z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1160mm, z osiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe Ø300×90
    Dyszel uniwersalny sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
    Zaczep dyszla obrotowy z okiem Ø50mm, do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika
    Hydrauliczna nożycowa podpora dyszla z ruchomą stopą i zabezpieczającym zamkiem hydraulicznym
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ręcznym regulatorem siły hamowania (bez wyjść na tył)
    Postojowy hamulec ręczny z korbą
    Instalacja oświetlenia 12V (żarówka) z tylnym gniazdem elektrycznym
    Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
    Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
    System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
    Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
    Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
    Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
    Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty
    Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
    Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym
    Błotniki kół tylnych
    Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
  • Wyposażenie dodatkowe – T663/1
    Brak standardowych nadstaw 600mm
    Zaczep dyszla sztywny z okiem Ø40mm do łączenia z górnym zaczepem ciągnika
    Dodatkowe nadstawy środkowe z profilu PF600mm (pojemność ładunkowa zwiększa się do 17,6 [m3])
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ALB
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna „Premium” dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania
    Instalacja oświetlenia z bocznymi obrysówkami
    Balkon na ścianie przedniej do obsługi plandeki
    Rynna do szybra zsypowego
    Sprężyny wspomagające otwieranie ścian bocznych
    Tylny zaczep manualny, amortyzowany
    Zaczep tylny automatyczny AH 31H-4
    Tylne wyjścia hydrauliki i hamulców do drugiej przyczepy
    Boczne zabezpieczenia (osłony )
    Dodatkowe plastikowe błotniki przednie – przy kołach zestawu kołowego tandem
    Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się
    Rynna zsypowa tylna na całej szerokości przyczepy
    Okno w przedniej nadstawie (340×710 ) z kratką i szybą PLEXII
    Plandeka rolowana ze stelażem z odkładaną rurą centralną i bocznymi rurami podpierającymi
    Okno w przedniej nadstawie i przedniej nadstawie środkowej (340×710 )z kratką i szybą PLEXI
    Amortyzator spadku ziemniaków w formie zawieszonych pasów gumowych – 2 komplety po 1,8m długości zamontowane do nadstaw(konieczność wyposażenia przyczepy w nadstawy)
  • Wyposażenie standardowe – T663/2
    Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian
    System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi o optymalnym rozstawie
    Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą
    Trapezowy kształt skrzyni ładunkowej ( skrzynia rozszerza się o 50mm w kierunku do tyłu ) ze wzmocnioną płytą podłogową
    Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej
    Ściany: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF500mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami i zamkami
    Nadstawy: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF500mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; zodkuwanymi zamkami
    Linka spinająca ściany i nadstawy
    Przestrzenie zamknięte profili ścian i nadstaw zabezpieczone spoiną laserową
    Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
    Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
    Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili stalowych
    Zawieszenie tandem na 4 resorach parabolicznych, z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1030mm, z osiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe Ø300×60
    Dyszel uniwersalny sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
    Zaczep dyszla obrotowy z okiem Ø50mm, do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika
    Hydrauliczna nożycowa podpora dyszla z ruchomą stopą i zabezpieczającym zamkiem hydraulicznym
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ręcznym regulatorem siły hamowania (bez wyjść na tył)
    Postojowy hamulec ręczny z korbą
    Instalacja oświetlenia 12V (żarówka) z tylnym gniazdem elektrycznym
    Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
    Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
    Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty
    Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym
    Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
    Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
    Tylne urządzenie zabezpieczające (zderzak) – homologowane, sztywne (zintegrowane z ramą dolną)
    Błotniki kół tylnych
    System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
    Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
    Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
  • Wyposażenie dodatkowe – T663/2
    Brak standardowych nadstaw 500mm
    Zaczep dyszla sztywny z okiem Ø40mm do łączenia z górnym zaczepem ciągnika
    Zabudowa SILO przeznaczona do transportu zielonki, pojemność skrzyni 16 m3, ściany o wysokości 1600 mm, z hydraulicznie podnoszoną ścianą tylną o wysokości 1900 mm (wyłącznie na ogumieniu 400/60 – 15,5)
    Dodatkowe nadstawy z profilu PF500mm
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna „Premium” dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania
    Wykonanie z wzmocnionym hamulcem najazdowym 300×90 (Prędkość konstr. 40km/h; Dopuszczalna masa całkowita 8000kg )
    Wykonanie z wzmocnionym hamulcem 300×90 (Prędkość konstr. 40km/h; Dopuszczalna masa całkowita 10000kg; hamulce dwuprzewodowe)
    Instalacja oświetlenia z bocznymi obrysówkami
    Balkon na ścianie przedniej do obsługi plandeki
    Rynna do szybra zsypowego
    Sprężyny wspomagające otwieranie ścian bocznych
    Tylny zaczep manualny, amortyzowany
    Tylne wyjścia hydrauliki i hamulców do drugiej przyczepy
    Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się
    Rynna zsypowa tylna na całej szerokości przyczepy
    Plandeka rolowana ze stelażem z odkładaną rurą centralną i bocznymi rurami podpierającymi
    Mechaniczna teleskopowa podpora dyszla ze sztywną stopą
    Amortyzator spadku ziemniaków w formie zawieszonych pasów gumowych – 2 komplety po 1,8m długości zamontowane do nadstaw(konieczność wyposażenia przyczepy w nadstawy)
  • Wyposażenie standardowe – T663/3
    Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian
    System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi o optymalnym rozstawie
    Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą
    Trapezowy kształt skrzyni ładunkowej ( skrzynia rozszerza się o 50mm w kierunku do tyłu ) ze wzmocnioną płytą podłogową
    Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej
    Ściany z linką spinającą: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami
    Nadstawy (bez linki spinającej): z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zamkami
    Przestrzenie zamknięte profili ścian i nadstaw zabezpieczone spoiną laserową
    Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
    Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
    Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili stalowych
    Zawieszenie tandem na 4 resorach piórowych, z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1160mm, z osiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe Ø400×80
    Dyszel uniwersalny sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
    Zaczep dyszla obrotowy z okiem Ø50mm, do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika
    Hydrauliczna nożycowa podpora dyszla z ruchomą stopą i zabezpieczającym zamkiem hydraulicznym
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ręcznym regulatorem siły hamowania (bez wyjść na tył)
    Postojowy hamulec ręczny z korbą
    Instalacja oświetlenia 12V z tylnym gniazdem elektrycznym
    Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
    Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
    Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty
    Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym
    Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
    Błotniki kół tylnych
    Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
    System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
    Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
    Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
  • Wyposażenie dodatkowe – T663/3
    Zaczep dyszla sztywny z okiem Ø40mm do łączenia z górnym zaczepem ciągnika
    Nadstawy środkowe (bez linki spinającej): z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zamkami (pojemność ładunkowa zwiększa się do 17,6 [m3])
    Zabudowa SILO przeznaczona do transportu zielonki, pojemność skrzyni 16 m3, ściany o wysokości 1600 mm, z hydraulicznie podnoszoną ścianą tylną o wysokości 1900 mm
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna „Premium” dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania
    Instalacja oświetlenia z bocznymi obrysówkami
    Balkon na ścianie przedniej do obsługi plandeki
    Rynna do szybra zsypowego
    Sprężyny wspomagające otwieranie ścian bocznych
    Tylne wyjścia hydrauliki i hamulców do drugiej przyczepy
    Tylny zaczep manualny, amortyzowany
    Zaczep tylny automatyczny AH 31H-4
    Boczne zabezpieczenia (osłony )
    Dodatkowe plastikowe błotniki przednie – przy kołach zestawu kołowego tandem
    Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się
    Rynna zsypowa tylna na całej szerokości przyczepy
    Okno w przedniej nadstawie (340×710 ) z kratką i szybą PLEXII
    Okno w przedniej nadstawie i przedniej nadstawie środkowej (340×710 )z kratką i szybą PLEXI
    Plandeka rolowana ze stelażem z odkładaną rurą centralną i bocznymi rurami podpierającymi
    Mechaniczna teleskopowa podpora dyszla ze sztywną stopą
    Amortyzator spadku ziemniaków w formie zawieszonych pasów gumowych – 2 komplety po 1,8m długości zamontowane do nadstaw(konieczność wyposażenia przyczepy w nadstawy)
  • Wyposażenie standardowe – T663/4
    Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian
    System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi o optymalnym rozstawie
    Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą
    Trapezowy kształt skrzyni ładunkowej ( skrzynia rozszerza się o 50mm w kierunku do tyłu ) ze wzmocnioną płytą podłogową
    Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej
    Ściany z linką spinającą: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami
    Nadstawy (bez linki spinającej): z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zamkami
    Linka spinająca ściany
    Przestrzenie zamknięte profili ścian i nadstaw zabezpieczone spoiną laserową
    Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
    Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
    Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili stalowych
    Zawieszenie tandem na 4 resorach parabolicznych, z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1170mm, z osiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe Ø300×90
    Dyszel uniwersalny sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
    Zaczep dyszla obrotowy z okiem Ø50mm, do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika
    Hydrauliczna nożycowa podpora dyszla z ruchomą stopą i zabezpieczającym zamkiem hydraulicznym
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ręcznym regulatorem siły hamowania (bez wyjść na tył)
    Postojowy hamulec ręczny z korbą
    Instalacja oświetlenia 12V z tylnym gniazdem elektrycznym
    Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
    Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
    Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty
    Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym
    Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
    Błotniki kół tylnych
    Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
    System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
    Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
    Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
  • Wyposażenie dodatkowe – T663/4
    Zaczep dyszla sztywny z okiem Ø40mm do łączenia z górnym zaczepem ciągnika
    Zabudowa SILO przeznaczona do transportu zielonki, pojemność skrzyni 16 m3, ściany o wysokości 1600 mm, z hydraulicznie podnoszoną ścianą tylną o wysokości 1900 mm
    Nadstawy środkowe (bez linki spinającej): z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zamkami (pojemność ładunkowa zwiększa się do 17,6 [m3])
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna „Premium” dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania
    Instalacja oświetlenia z bocznymi obrysówkami
    Balkon na ścianie przedniej do obsługi plandeki
    Rynna do szybra zsypowego
    Sprężyny wspomagające otwieranie ścian bocznych
    Tylne wyjścia hydrauliki i hamulców do drugiej przyczepy
    Tylny zaczep manualny, amortyzowany
    Zaczep tylny automatyczny AH 31H-4
    Boczne zabezpieczenia (osłony)
    Dodatkowe plastikowe błotniki przednie – przy kołach zestawu kołowego tandem
    Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się
    Rynna zsypowa tylna na całej szerokości przyczepy
    Okno w przedniej nadstawie (340×710 ) z kratką i szybą PLEXII
    Okno w przedniej nadstawie i przedniej nadstawie środkowej (340×710 )z kratką i szybą PLEXI
    Plandeka rolowana ze stelażem z odkładaną rurą centralną i bocznymi rurami podpierającymi
    Amortyzator spadku ziemniaków w formie zawieszonych pasów gumowych – 2 komplety po 1,8m długości zamontowane do nadstaw(konieczność wyposażenia przyczepy w nadstawy)
  • Do pobrania

Jesteś zainteresowany?
Skontaktuj się z handlowcem

Jesteśmy gotowi, żeby pomóc! Wpisz swój kod pocztowy a pokażemy handlowców odpowiedzialnych za Twój obszar.

Wpisz swój kod pocztowy:

Zapytaj o produkt

Wypełnij poniższy formularz, aby dowiedzieć się więcej

    Wpisz kod pocztowy

    Wyświetlimy Twojego handlowca.

    Przepraszamy. Nie udało się odnaleźć handlowca. Prosimy o wpisanie innego kodu pocztowego.

    Zlokalizuj nasze oddziały

    Oddział Kuchary

    Bartłomiej Janiak

    Oddział Września

    Andrzej Kaliński

    Oddział Ruda/Rogoźno

    Marcin Bartkowiak

    Sprawdź możliwości finansowania

    Oferujemy pełen zakres usług związanych z bieżącymi naprawami, diagnostyką i przeglądami maszyn rolniczych. Serwis realizujemy zarówno dla klientów indywidualnych jak i odbiorców biznesowych.