Przyczepa T023, T023M, T026, T026KM, T026M

  • Solidna konstrukcja

  • Wydajna

  • Uniwersalna

  • Bezpieczna dla ładunku

  • Łatwa w manewrowaniu

  • Dłuższa żywotność

Przyczepy marki Pronar T023, T023M, T026, T026M, T026KM

Niezawodne, bezawaryjne i bardzo uniwersalne trzyosiowe przyczepy platformowe PRONAR T023 i PRONAR T026 doskonale sprawdzają się w transporcie ładunków objętościowych, wymagających dużych powierzchni ładunkowych, przy przewozie bel słomy i sianokiszonki oraz palet i europalet. Można regulować długość platformy ładunkowej i dopasować długość ładunkową do parametrów ładunku. W zmodernizowanej wersji przyczep PRONAR T023 i T026 – PRONAR T023M i T026M zastosowano wzmocnione płyty podłogowe o grubości 4 mm. Platformy wykonane są z wykorzystaniem tylko jednej spoiny centralnej, co ma znaczący wpływ na likwidację ognisk korozji. Do modelu T026M dodano kłonice, dzięki czemu powstała przyczepa PRONAR T026KM przystosowana do przewozu drewna.

Zapytaj o produkt

Dane techniczne

Wersje modeli
Choose the right models to check their parameters
  • Dane techniczne
    Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita [kg]
    Dopuszczalna masa całkowita [kg]
    Ładowność [kg]
    Masa własna [kg]
    Powierzchnia ładunkowa [m2]
    Długość powierzchni ładunkowej [mm]
    Szerokość powierzchni ładunkowej [mm]
    Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość) [mm]
    Wysokość drabinek (od powierzchni ładunkowej) [mm]
    Grubość blachy podłogi [mm]
    Wysokość platformy od podłoża [mm]
    Rozstaw kół [mm]
    Zawieszenie
    Rozmiar ogumienia
    Prędkość konstrukcyjna; [km/h]
    Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika [KM/kW]
    16000
    15000
    11300
    3700
    24/26,2
    9880/10780
    2450/2435
    12000/2500/ 2830
    1700
    3
    1130
    1730
    resory paraboliczne
    400/60-15,5
    40
    83,2/61
    16000
    15000
    11170
    3830
    24/26,2
    9880/10780
    2517/2410
    12000/2500/ 2830
    1700
    4
    1130
    1730
    resory paraboliczne
    400/60-15,5
    40
    83,2/61
    19000
    18000
    13720
    4280
    24/26,2
    9880/10780
    2450/2435
    12000/2500/ 2830
    1700
    3
    1180
    1820
    resory paraboliczne
    500/50-17
    40
    93,6/68,8
    19000
    18000
    13580
    4420
    24/26,2
    9880/10780
    2517/2410
    12000/2500/ 2830
    1700
    4
    1180
    1820
    resory paraboliczne
    500/50-17
    40
    93,6/68,8
    19000
    18000
    13470
    4530
    24/26,2
    9880/10780
    2517/2410
    12000/2500/ 2830
    1700
    4
    1180
    1820
    resory paraboliczne
    500/50-17
    40
    93,6/68,8
  • Wyposażenie standardowe – T 023
    Platforma ładunkowa z płaskimi rantami bocznymi
    Rodzaj ramy podwozia: prostokątna z profili otwartych
    Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 40mm
    Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową
    Drabinki oporowe: przednia i tylna
    Regulowana rama tylna przedłużająca powierzchnię ładunkową
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
    Postojowy hamulec ręczny z korbą
    Instalacja oświetlenia 12V z bocznymi światłami obrysowymi
    Tylne zabezpieczenie najazdowe zgodne z 70/221/EWG, z lampami i miejscem na tablicę rejestracyjną
    Tylne gniazdo elektryczne
    Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
    System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
    Kolorystyka malowania zielony RAL6010 PRONAR
  • Wyposażenie dodatkowe – T 023
    Dyszel typu Y z zaczepem sztywnym z okiem 40mm
    Boczne zabezpieczenie najazdowe wg 89/297/EWG
    Skrzynka narzędziowa
    Plastikowe błotniki kół przednich i tylnych na ocynkowanych wspornikach
    Plastikowe błotniki kół przednich i tylnych na ocynkowanych wspornikach z dodatkowym błotnikiem montowanym z przodu tylnej osi
    Zespół wciągarki koła zapasowego
    Instalacja hamulcowa kombinowana (pneumatyczna 2 przewodowa + hydrauliczna) – zgodnie z homologacją PL nie dopuszcza się do stosowania w Polsce)
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ALB
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna „Premium” dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania
    Instalacja hamulcowa kombinowana ( pneumatyczna 2przewod.+hydrauliczna z elektrycznym zaworem zabezp. i regulatorem siły hamowania )
    Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się
  • Wyposażenie standardowe – T 023M
    Platforma ładunkowa z wyprofilowanymi rantami bocznymi
    Wzmocniona płyta platformy ładunkowej
    Rodzaj ramy podwozia: prostokątna z profili otwartych i zamkniętych
    Rama podwozia przystosowana do montażu zaczepu tylnego
    Platforma załadowcza z wyprofilowanymi rantami bocznymi
    Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 40mm
    Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową
    Drabinki oporowe o zaokrąglonych krawędziach , przednia i tylna
    Regulowana rama tylna przedłużająca powierzchnię ładunkową
    Śruby dociskowe ustalające ramę przedłużającą
    Otwory przydatne do zaczepiania pasów na brzegach platformy
    Otwory przydatne do zaczepiania pasów na drabinkach oporowych
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
    Postojowy hamulec ręczny z korbą
    Instalacja oświetlenia 12V z bocznymi światłami obrysowymi
    Tylne zabezpieczenie najazdowe zgodne z 70/221/EWG, z lampami i miejscem na tablicę rejestracyjną
    Tylne gniazdo elektryczne
    Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
    System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
    Kolorystyka malowania zielony RAL6010 PRONAR
  • Wyposażenie dodatkowe – T 023M
    Dyszel typu Y z zaczepem sztywnym z okiem 40mm
    Skrzynka narzędziowa
    Boczne zabezpieczenia najazdowe wg 89/297/EWG
    Dwa urządzenia z zapadką do zwijania pasów lub lin zabezpieczających ładunek
    Drabinki oporowe o zaokrąglonych krawędziach, przednia i tylna, z mocowaniem każdej za pomocą czterech śrub
    Plastikowe błotniki kół przednich i tylnych na ocynkowanych wspornikach
    Plastikowe błotniki kół przednich i tylnych na ocynkowanych wspornikach z dodatkowym błotnikiem montowanym z przodu tylnej osi
    Zespół wciągarki koła zapasowego
    Instalacja hamulcowa kombinowana (pneumatyczna 2 przewodowa + hydrauliczna) – zgodnie z homologacją PL nie dopuszcza się do stosowania w Polsce
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ALB
    Instalacja hamulcowa kombinowana ( pneumatyczna 2przewod.+hydrauliczna z elektrycznym zaworem zabezp. i regulatorem siły hamowania )
    Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się
  • Wyposażenie standardowe – T 026
    Platforma ładunkowa z płaskimi rantami bocznymi
    Rodzaj ramy podwozia: prostokątna z profili otwartych
    Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 40mm
    Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową
    Drabinki oporowe: przednia i tylna
    Regulowana rama tylna przedłużająca powierzchnię ładunkową
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
    Postojowy hamulec ręczny z korbą
    Instalacja oświetlenia 12V z bocznymi światłami obrysowymi
    Tylne zabezpieczenie najazdowe zgodne z 70/221/EWG, z lampami i miejscem na tablicę rejestracyjną
    Tylne gniazdo elektryczne
    Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
    System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
    Kolorystyka malowania zielony RAL6010 PRONAR
  • Wyposażenie dodatkowe – T 026
    Dyszel typu Y z zaczepem sztywnym z okiem 40mm
    Boczne zabezpieczenie najazdowe wg 89/297/EWG
    Skrzynka narzędziowa
    Plastikowe błotniki kół przednich i tylnych na ocynkowanych wspornikach
    Plastikowe błotniki kół przednich i tylnych na ocynkowanych wspornikach z dodatkowym błotnikiem montowanym z przodu tylnej osi
    Zespół wciągarki koła zapasowego
    Instalacja hamulcowa kombinowana (pneumatyczna 2 przewodowa + hydrauliczna) – zgodnie z homologacją PL nie dopuszcza się do stosowania w Polsce
    Instalacja hamulcowa kombinowana ( pneumatyczna 2przewod.+hydrauliczna z elektrycznym zaworem zabezp. i regulatorem siły hamowania )
    Instalacja hamulcowa II przewodowa z ALB
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna „Premium” dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania
    Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się
  • Wyposażenie standardowe – T 026M
    Platforma ładunkowa z wyprofilowanymi rantami bocznymi
    Wzmocniona płyta platformy ładunkowej
    Rodzaj ramy podwozia: prostokątna z profili otwartych i zamkniętych
    Rama podwozia przystosowana do montażu hydraulicznych ścian bocznych
    Rama podwozia przystosowana do montażu zaczepu tylnego
    Platforma załadowcza z wyprofilowanymi rantami bocznymi
    Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 40mm
    Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową
    Drabinki oporowe o zaokrąglonych krawędziach, przednia i tylna
    Regulowana rama tylna przedłużająca powierzchnię ładunkową
    Śruby dociskowe ustalające ramę przedłużającą
    Otwory przydatne do zaczepiania pasów na brzegach platformy
    Otwory przydatne do zaczepiania pasów na drabinkach oporowych
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
    Postojowy hamulec ręczny z korbą
    Instalacja oświetlenia 12V z bocznymi światłami obrysowymi
    Tylne zabezpieczenie najazdowe zgodne z 70/221/EWG, z lampami i miejscem na tablicę rejestracyjną
    Tylne gniazdo elektryczne
    Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
    System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
    Kolorystyka malowania zielony RAL6010 PRONAR
  • Wyposażenie dodatkowe – T 026M
    Ściany boczne zabezpieczające ładunek, podnoszone hydraulicznie do góry w celu załadunku bel, z pionowymi drabinkami oporowymi z przodu i z tyłu (nie ma możliwości montażu wysuwanej ramy tylnej z drabinkami oporowymi ; układ wymaga dwóch par wyjść hydrauliki zewnętrznej ciągnika; wybór sterowania lewą lub prawą ścianą zabezpieczającą – za pomocą zaworu manualnego w przyczepie
    Dyszel typu Y z zaczepem sztywnym z okiem 40mm
    Skrzynka narzędziowa
    Boczne zabezpieczenia najazdowe wg 89/297/EWG
    Dwa urządzenia z zapadką do zwijania pasów lub lin zabezpieczających ładunek
    Drabinki oporowe o zaokrąglonych krawędziach, przednia i tylna, z mocowaniem każdej za pomocą czterech śrub
    Plastikowe błotniki kół przednich i tylnych na ocynkowanych wspornikach
    Plastikowe błotniki kół przednich i tylnych na ocynkowanych wspornikach z dodatkowym błotnikiem montowanym z przodu tylnej osi
    Zespół wciągarki koła zapasowego
    Instalacja hamulcowa kombinowana (pneumatyczna 2 przewodowa + hydrauliczna) – zgodnie z homologacją PL nie dopuszcza się do stosowania w Polsce
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ALB
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna „Premium” dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania
    Instalacja hamulcowa kombinowana ( pneumatyczna 2przewod.+hydrauliczna z elektrycznym zaworem zabezp. i regulatorem siły hamowania )
    Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się
  • Wyposażenie standardowe – T 026KM
    Platforma ładunkowa z wyprofilowanymi rantami bocznymi
    Wzmocniona płyta platformy ładunkowej wyposazona z przodu, z tyłu i na bokach w gniazda do montażu kłonic
    Rodzaj ramy podwozia: prostokątna z profili otwartych i zamkniętych
    Rama podwozia przystosowana do montażu hydraulicznych ścian bocznych
    Rama podwozia przystosowana do montażu zaczepu tylnego
    Platforma załadowcza z wyprofilowanymi rantami bocznymi
    Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 40mm
    Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową
    Drabinki oporowe o zaokrąglonych krawędziach, do transportu bel, przednia i tylna
    Regulowana rama tylna przedłużająca powierzchnię ładunkową
    Śruby dociskowe ustalające ramę przedłużającą
    Otwory przydatne do zaczepiania pasów na brzegach platformy
    Otwory przydatne do zaczepiania pasów na drabinkach oporowych
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa lub jednoprzewodowa lub hydrauliczna
    Postojowy hamulec ręczny z korbą
    Instalacja oświetlenia 12V z bocznymi światłami obrysowymi
    Tylne zabezpieczenie najazdowe wg 70/221/EWG z lampami i miejscem na tablice rejestracyjną
    Tylne gniazdo elektryczne
    System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
    Kolorystyka malowania zielony RAL6010 PRONAR
    Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
  • Wyposażenie dodatkowe – T 026KM
    Ściany boczne zabezpieczające ładunek, podnoszone hydraulicznie do góry w celu załadunku bel, z pionowymi drabinkami oporowymi z przodu i z tyłu (nie ma możliwości montażu wysuwanej ramy tylnej z drabinkami oporowymi ; nie ma możliwości montażu kłonic) ; układ wymaga dwóch par wyjść hydrauliki zewnętrznej ciągnika; wybór sterowania lewą lub prawą ścianą zabezpieczającą – za pomocą zaworu manualnego w przyczepie
    Kłonice przednie i tylne, po 4 szt. do transportu drewna zamiast drabinek oporowych do transportu bel
    Kłonice przednie i tylne po 4 szt. do transportu drewna dodatkowo do drabinek oporowych do transportu bel
    Kłonice przednie, tylne po 4 szt. i boczne po 7 szt do transportu drewna zamiast drabinek oporowych do transportu bel
    Kłonice przednie, tylne po 4 szt. i boczne po 7 szt. do transportu drewna dodatkowo do drabinek oporowych do transportu bel
    Dyszel typu Y z zaczepem sztywnym z okiem 40mm
    Skrzynka narzędziowa
    Boczne zabezpieczenia najazdowe wg 89/297/EWG
    Dwa urządzenia z zapadką z przodu do zwijania pasów lub lin zabezpieczających ładunek
    Drabinki oporowe o zaokrąglonych krawędziach: przednia i tylna z mocowaniem każdej za pomocą czterech śrub
    Tylny zaczep manualny, sztywny (ograniczenia techniczne, D=44kN)
    Plastikowe błotniki kół przednich i tylnych na ocynkowanych wspornikach
    Plastikowe błotniki kół przednich i tylnych na ocynkowanych wspornikach z dodatkowym błotnikiem montowanym z przodu tylnej osi
    Zespół wciągarki koła zapasowego
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ALB
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna „Premium” dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania
    Instalacja hamulcowa kombinowana (pneumatyczna 2 przewodowa + hydrauliczna) – zgodnie z homologacją PL nie dopuszcza się do stosowania w Polsce
    Instalacja hamulcowa kombinowana ( pneumatyczna 2przewod.+hydrauliczna z elektrycznym zaworem zabezp. i regulatorem siły hamowania )
    Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się
  • Do pobrania

Jesteś zainteresowany?
Skontaktuj się z handlowcem

Jesteśmy gotowi, żeby pomóc! Wpisz swój kod pocztowy a pokażemy handlowców odpowiedzialnych za Twój obszar.

Wpisz swój kod pocztowy:

Zapytaj o produkt

Wypełnij poniższy formularz, aby dowiedzieć się więcej

    Wpisz kod pocztowy

    Wyświetlimy Twojego handlowca.

    Przepraszamy. Nie udało się odnaleźć handlowca. Prosimy o wpisanie innego kodu pocztowego.

    Zlokalizuj nasze oddziały

    Oddział Kuchary

    Bartłomiej Janiak

    Oddział Września

    Andrzej Kaliński

    Oddział Ruda/Rogoźno

    Marcin Bartkowiak

    Sprawdź możliwości finansowania

    Oferujemy pełen zakres usług związanych z bieżącymi naprawami, diagnostyką i przeglądami maszyn rolniczych. Serwis realizujemy zarówno dla klientów indywidualnych jak i odbiorców biznesowych.