Przyczepy marki Pronar T023, T023M, T026, T026M, T026KM
Niezawodne, bezawaryjne i bardzo uniwersalne trzyosiowe przyczepy platformowe PRONAR T023 i PRONAR T026 doskonale sprawdzają się w transporcie ładunków objętościowych, wymagających dużych powierzchni ładunkowych, przy przewozie bel słomy i sianokiszonki oraz palet i europalet. Można regulować długość platformy ładunkowej i dopasować długość ładunkową do parametrów ładunku. W zmodernizowanej wersji przyczep PRONAR T023 i T026 – PRONAR T023M i T026M zastosowano wzmocnione płyty podłogowe o grubości 4 mm. Platformy wykonane są z wykorzystaniem tylko jednej spoiny centralnej, co ma znaczący wpływ na likwidację ognisk korozji. Do modelu T026M dodano kłonice, dzięki czemu powstała przyczepa PRONAR T026KM przystosowana do przewozu drewna.
Zapytaj o produktDane techniczne
-
Dane techniczne
Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita [kg]Dopuszczalna masa całkowita [kg]Ładowność [kg]Masa własna [kg]Powierzchnia ładunkowa [m2]Długość powierzchni ładunkowej [mm]Szerokość powierzchni ładunkowej [mm]Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość) [mm]Wysokość drabinek (od powierzchni ładunkowej) [mm]Grubość blachy podłogi [mm]Wysokość platformy od podłoża [mm]Rozstaw kół [mm]ZawieszenieRozmiar ogumieniaPrędkość konstrukcyjna; [km/h]Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika [KM/kW]160001500011300370024/26,29880/107802450/243512000/2500/ 28301700311301730resory paraboliczne400/60-15,54083,2/61160001500011170383024/26,29880/107802517/241012000/2500/ 28301700411301730resory paraboliczne400/60-15,54083,2/61190001800013720428024/26,29880/107802450/243512000/2500/ 28301700311801820resory paraboliczne500/50-174093,6/68,8190001800013580442024/26,29880/107802517/241012000/2500/ 28301700411801820resory paraboliczne500/50-174093,6/68,8190001800013470453024/26,29880/107802517/241012000/2500/ 28301700411801820resory paraboliczne500/50-174093,6/68,8
-
Wyposażenie standardowe – T 023
Platforma ładunkowa z płaskimi rantami bocznymiRodzaj ramy podwozia: prostokątna z profili otwartychDyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 40mmUkład kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotowąDrabinki oporowe: przednia i tylnaRegulowana rama tylna przedłużająca powierzchnię ładunkowąInstalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowaPostojowy hamulec ręczny z korbąInstalacja oświetlenia 12V z bocznymi światłami obrysowymiTylne zabezpieczenie najazdowe zgodne z 70/221/EWG, z lampami i miejscem na tablicę rejestracyjnąTylne gniazdo elektryczneDwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniachSystem lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UVKolorystyka malowania zielony RAL6010 PRONAR
-
Wyposażenie dodatkowe – T 023
Dyszel typu Y z zaczepem sztywnym z okiem 40mmBoczne zabezpieczenie najazdowe wg 89/297/EWGSkrzynka narzędziowaPlastikowe błotniki kół przednich i tylnych na ocynkowanych wspornikachPlastikowe błotniki kół przednich i tylnych na ocynkowanych wspornikach z dodatkowym błotnikiem montowanym z przodu tylnej osiZespół wciągarki koła zapasowegoInstalacja hamulcowa kombinowana (pneumatyczna 2 przewodowa + hydrauliczna) – zgodnie z homologacją PL nie dopuszcza się do stosowania w Polsce)Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ALBInstalacja hamulcowa pneumatyczna „Premium” dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowaniaInstalacja hamulcowa kombinowana ( pneumatyczna 2przewod.+hydrauliczna z elektrycznym zaworem zabezp. i regulatorem siły hamowania )Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się
-
Wyposażenie standardowe – T 023M
Platforma ładunkowa z wyprofilowanymi rantami bocznymiWzmocniona płyta platformy ładunkowejRodzaj ramy podwozia: prostokątna z profili otwartych i zamkniętychRama podwozia przystosowana do montażu zaczepu tylnegoPlatforma załadowcza z wyprofilowanymi rantami bocznymiDyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 40mmUkład kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotowąDrabinki oporowe o zaokrąglonych krawędziach , przednia i tylnaRegulowana rama tylna przedłużająca powierzchnię ładunkowąŚruby dociskowe ustalające ramę przedłużającąOtwory przydatne do zaczepiania pasów na brzegach platformyOtwory przydatne do zaczepiania pasów na drabinkach oporowychInstalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowaPostojowy hamulec ręczny z korbąInstalacja oświetlenia 12V z bocznymi światłami obrysowymiTylne zabezpieczenie najazdowe zgodne z 70/221/EWG, z lampami i miejscem na tablicę rejestracyjnąTylne gniazdo elektryczneDwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniachSystem lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UVKolorystyka malowania zielony RAL6010 PRONAR
-
Wyposażenie dodatkowe – T 023M
Dyszel typu Y z zaczepem sztywnym z okiem 40mmSkrzynka narzędziowaBoczne zabezpieczenia najazdowe wg 89/297/EWGDwa urządzenia z zapadką do zwijania pasów lub lin zabezpieczających ładunekDrabinki oporowe o zaokrąglonych krawędziach, przednia i tylna, z mocowaniem każdej za pomocą czterech śrubPlastikowe błotniki kół przednich i tylnych na ocynkowanych wspornikachPlastikowe błotniki kół przednich i tylnych na ocynkowanych wspornikach z dodatkowym błotnikiem montowanym z przodu tylnej osiZespół wciągarki koła zapasowegoInstalacja hamulcowa kombinowana (pneumatyczna 2 przewodowa + hydrauliczna) – zgodnie z homologacją PL nie dopuszcza się do stosowania w PolsceInstalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ALBInstalacja hamulcowa kombinowana ( pneumatyczna 2przewod.+hydrauliczna z elektrycznym zaworem zabezp. i regulatorem siły hamowania )Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się
-
Wyposażenie standardowe – T 026
Platforma ładunkowa z płaskimi rantami bocznymiRodzaj ramy podwozia: prostokątna z profili otwartychDyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 40mmUkład kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotowąDrabinki oporowe: przednia i tylnaRegulowana rama tylna przedłużająca powierzchnię ładunkowąInstalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowaPostojowy hamulec ręczny z korbąInstalacja oświetlenia 12V z bocznymi światłami obrysowymiTylne zabezpieczenie najazdowe zgodne z 70/221/EWG, z lampami i miejscem na tablicę rejestracyjnąTylne gniazdo elektryczneDwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniachSystem lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UVKolorystyka malowania zielony RAL6010 PRONAR
-
Wyposażenie dodatkowe – T 026
Dyszel typu Y z zaczepem sztywnym z okiem 40mmBoczne zabezpieczenie najazdowe wg 89/297/EWGSkrzynka narzędziowaPlastikowe błotniki kół przednich i tylnych na ocynkowanych wspornikachPlastikowe błotniki kół przednich i tylnych na ocynkowanych wspornikach z dodatkowym błotnikiem montowanym z przodu tylnej osiZespół wciągarki koła zapasowegoInstalacja hamulcowa kombinowana (pneumatyczna 2 przewodowa + hydrauliczna) – zgodnie z homologacją PL nie dopuszcza się do stosowania w PolsceInstalacja hamulcowa kombinowana ( pneumatyczna 2przewod.+hydrauliczna z elektrycznym zaworem zabezp. i regulatorem siły hamowania )Instalacja hamulcowa II przewodowa z ALBInstalacja hamulcowa pneumatyczna „Premium” dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowaniaTrójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się
-
Wyposażenie standardowe – T 026M
Platforma ładunkowa z wyprofilowanymi rantami bocznymiWzmocniona płyta platformy ładunkowejRodzaj ramy podwozia: prostokątna z profili otwartych i zamkniętychRama podwozia przystosowana do montażu hydraulicznych ścian bocznychRama podwozia przystosowana do montażu zaczepu tylnegoPlatforma załadowcza z wyprofilowanymi rantami bocznymiDyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 40mmUkład kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotowąDrabinki oporowe o zaokrąglonych krawędziach, przednia i tylnaRegulowana rama tylna przedłużająca powierzchnię ładunkowąŚruby dociskowe ustalające ramę przedłużającąOtwory przydatne do zaczepiania pasów na brzegach platformyOtwory przydatne do zaczepiania pasów na drabinkach oporowychInstalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowaPostojowy hamulec ręczny z korbąInstalacja oświetlenia 12V z bocznymi światłami obrysowymiTylne zabezpieczenie najazdowe zgodne z 70/221/EWG, z lampami i miejscem na tablicę rejestracyjnąTylne gniazdo elektryczneDwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniachSystem lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UVKolorystyka malowania zielony RAL6010 PRONAR
-
Wyposażenie dodatkowe – T 026M
Ściany boczne zabezpieczające ładunek, podnoszone hydraulicznie do góry w celu załadunku bel, z pionowymi drabinkami oporowymi z przodu i z tyłu (nie ma możliwości montażu wysuwanej ramy tylnej z drabinkami oporowymi ; układ wymaga dwóch par wyjść hydrauliki zewnętrznej ciągnika; wybór sterowania lewą lub prawą ścianą zabezpieczającą – za pomocą zaworu manualnego w przyczepieDyszel typu Y z zaczepem sztywnym z okiem 40mmSkrzynka narzędziowaBoczne zabezpieczenia najazdowe wg 89/297/EWGDwa urządzenia z zapadką do zwijania pasów lub lin zabezpieczających ładunekDrabinki oporowe o zaokrąglonych krawędziach, przednia i tylna, z mocowaniem każdej za pomocą czterech śrubPlastikowe błotniki kół przednich i tylnych na ocynkowanych wspornikachPlastikowe błotniki kół przednich i tylnych na ocynkowanych wspornikach z dodatkowym błotnikiem montowanym z przodu tylnej osiZespół wciągarki koła zapasowegoInstalacja hamulcowa kombinowana (pneumatyczna 2 przewodowa + hydrauliczna) – zgodnie z homologacją PL nie dopuszcza się do stosowania w PolsceInstalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ALBInstalacja hamulcowa pneumatyczna „Premium” dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowaniaInstalacja hamulcowa kombinowana ( pneumatyczna 2przewod.+hydrauliczna z elektrycznym zaworem zabezp. i regulatorem siły hamowania )Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się
-
Wyposażenie standardowe – T 026KM
Platforma ładunkowa z wyprofilowanymi rantami bocznymiWzmocniona płyta platformy ładunkowej wyposazona z przodu, z tyłu i na bokach w gniazda do montażu kłonicRodzaj ramy podwozia: prostokątna z profili otwartych i zamkniętychRama podwozia przystosowana do montażu hydraulicznych ścian bocznychRama podwozia przystosowana do montażu zaczepu tylnegoPlatforma załadowcza z wyprofilowanymi rantami bocznymiDyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 40mmUkład kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotowąDrabinki oporowe o zaokrąglonych krawędziach, do transportu bel, przednia i tylnaRegulowana rama tylna przedłużająca powierzchnię ładunkowąŚruby dociskowe ustalające ramę przedłużającąOtwory przydatne do zaczepiania pasów na brzegach platformyOtwory przydatne do zaczepiania pasów na drabinkach oporowychInstalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa lub jednoprzewodowa lub hydraulicznaPostojowy hamulec ręczny z korbąInstalacja oświetlenia 12V z bocznymi światłami obrysowymiTylne zabezpieczenie najazdowe wg 70/221/EWG z lampami i miejscem na tablice rejestracyjnąTylne gniazdo elektryczneSystem lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UVKolorystyka malowania zielony RAL6010 PRONARDwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
-
Wyposażenie dodatkowe – T 026KM
Ściany boczne zabezpieczające ładunek, podnoszone hydraulicznie do góry w celu załadunku bel, z pionowymi drabinkami oporowymi z przodu i z tyłu (nie ma możliwości montażu wysuwanej ramy tylnej z drabinkami oporowymi ; nie ma możliwości montażu kłonic) ; układ wymaga dwóch par wyjść hydrauliki zewnętrznej ciągnika; wybór sterowania lewą lub prawą ścianą zabezpieczającą – za pomocą zaworu manualnego w przyczepieKłonice przednie i tylne, po 4 szt. do transportu drewna zamiast drabinek oporowych do transportu belKłonice przednie i tylne po 4 szt. do transportu drewna dodatkowo do drabinek oporowych do transportu belKłonice przednie, tylne po 4 szt. i boczne po 7 szt do transportu drewna zamiast drabinek oporowych do transportu belKłonice przednie, tylne po 4 szt. i boczne po 7 szt. do transportu drewna dodatkowo do drabinek oporowych do transportu belDyszel typu Y z zaczepem sztywnym z okiem 40mmSkrzynka narzędziowaBoczne zabezpieczenia najazdowe wg 89/297/EWGDwa urządzenia z zapadką z przodu do zwijania pasów lub lin zabezpieczających ładunekDrabinki oporowe o zaokrąglonych krawędziach: przednia i tylna z mocowaniem każdej za pomocą czterech śrubTylny zaczep manualny, sztywny (ograniczenia techniczne, D=44kN)Plastikowe błotniki kół przednich i tylnych na ocynkowanych wspornikachPlastikowe błotniki kół przednich i tylnych na ocynkowanych wspornikach z dodatkowym błotnikiem montowanym z przodu tylnej osiZespół wciągarki koła zapasowegoInstalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ALBInstalacja hamulcowa pneumatyczna „Premium” dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowaniaInstalacja hamulcowa kombinowana (pneumatyczna 2 przewodowa + hydrauliczna) – zgodnie z homologacją PL nie dopuszcza się do stosowania w PolsceInstalacja hamulcowa kombinowana ( pneumatyczna 2przewod.+hydrauliczna z elektrycznym zaworem zabezp. i regulatorem siły hamowania )Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się
- Do pobrania
Jesteś zainteresowany?
Skontaktuj się z handlowcem
Jesteśmy gotowi, żeby pomóc! Wpisz swój kod pocztowy a pokażemy handlowców odpowiedzialnych za Twój obszar.
Zlokalizuj nasze oddziały
Sprawdź możliwości finansowania
Oferujemy pełen zakres usług związanych z bieżącymi naprawami, diagnostyką i przeglądami maszyn rolniczych. Serwis realizujemy zarówno dla klientów indywidualnych jak i odbiorców biznesowych.