Przyczepa T701HP

  • Skrzynia typu halfpipe

  • Duża ładowność skrzyni

  • Skrzynia ze stali Hardox

  • Szerokie ogumienie

  • Gumowa uszczelka ściany tylnej

  • Ściana tylna wahliwa

PRONAR T701HP – terenowa przyczepa budowlana

Przyczepa PRONAR T701HP o dopuszczalnej masie całkowitej 22 t, zapewnia wysoką ładowność – 16,5 t. Sprawdza się w trudnych warunkach terenowych, szczególnie przy dużych inwestycjach drogowych, w żwirowniach oraz przy transporcie gruzu i asfaltu. Jest zwrotna i radzi sobie na terenach trudno przejezdnych lub bagnistych. Głównym atutem jest półokrągły przekrój poprzeczny skrzyni ładunkowej, co ułatwia wysyp ładunku podczas wywrotu. Standardowa pojemność wynosi 12,5 m³. Skrzynia wykonana z blachy Hardox 450 o grubości 6 mm, charakteryzuje się zwiększoną wytrzymałością i odpornością na ścieranie, co zapewnia wzrost żywotności skrzyni.

Ask about the product

Technical data

Model versions
Choose the right models to check their parameters
  • Technical data
    Technicznie (konstr.) dopuszczalna masa całkowita [kg]
    Dopuszczalna masa całkowita [kg]
    Ładowność [kg]
    Curb weight [kg]
    Pojemność ładunkowa [m3]
    Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz [mm]
    Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz [mm]
    Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość) [mm]
    Wysokość ścian skrzyni [mm]
    Grubość blachy podłogi/ściany [mm]
    Wysokość platformy od podłoża [mm]
    Rozstaw kół [mm]
    Suspension
    Obciążenie oka dyszla [kg]
    Tire size
    Prędkość konstrukcyjna [km/h]
    System wywrotu
    Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) [bar]
    Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika [KM/kW]
    Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu) [˚]
    24000
    21000
    15100
    5900
    12,5
    5300
    2250/2300
    7570/2550/2840
    1250
    6/6
    2480
    1960
    bogie, resory paraboliczne
    3000
    550/60-22,5/445/65R22,5 (60km/h)
    40/60
    jednostronny
    4670mm/41L/200bar
    125/92
    55
  • Standard equipment
    Skrzynia ładunkowa typu halfpipe (samonośna konstrukcja o przekroju połowy rury, bez podłużnic), wykonana z blachy trudnościeralnej HARDOX 450HB
    Przedni daszek skrzyni ładunkowej
    System wywrotu skrzyni – jednostronny (do tyłu)
    Ściana tylna wahliwa z gumową uszczelką, podnoszona hydraulicznie, z mechaniczną blokadą na rolkach
    Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili 300×200, ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
    Rama podwozia przystosowana do montażu dyszla amortyzowanego sprężynami stalowymi lub hydraulicznie
    Zawieszenie bogie (24 tonowe) na resorach parabolicznych, z rozstawem osi 1600mm, z osiami sztywnymi o przekroju 150×150 wyposażonymi w hamulce bębnowe o wymiarach Ø406x140mm
    Dyszel uniwersalny sztywny amortyzowany sprężyną stalową, z regulacją wysokości, do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
    Zaczep dyszla obrotowy z okiem Ø50mm do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika
    Telescopic drawbar support with two-stage transmission
    Two-wire pneumatic brake system with manual brake force regulator
    Parking handbrake with crank handle
    Installation of lighting 12V (LED), with hermetic connections, with marker lights
    Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
    Connection cable, spiral, lighting installation
    Instalacja hydrauliczna wywrotu bez wyjścia na tył, z dodatkowym przewodem do szybkiego opuszczania skrzyni
    Siłownik wywrotu teleskopowy, czołowy
    Two wheel chocks housed in galvanized pockets
    Błotniki plastikowe (za kołem tylnym) oraz metalowa osłona nad kołami
    Tylne urządzenie zabezpieczające (zderzak) – homologowane, składane
    chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
    Fartuch tylny na zawiasach
    Ucha zaczepowe (2szt.) na tylnej belce ramy dolnej
    Paint system with high corrosion resistance with the use of two-component chemically cured paint materials that give high durability of paint coatings and UV resistance
    Kolorystyka malowania podwozia bordo RAL 15-0590 PRONAR
    Kolorystyka malowania skrzyni szary grafit RAL 7024 PRONAR
  • Optional equipment
    Dyszel uniwersalny sztywny amortyzowany hydraulicznie, z płynną regulacją wysokości, do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
    Zaczep dyszla sztywny kulowy K80mm do łączenia dolnym zaczepem ciągnika
    Zaczep dyszla sztywny z okiem Ø40mm do łączenia z górnym zaczepem ciągnika
    Hydraulic breakaway drawbar support with shut-off ball valve
    Hydrauliczna nożycowa podpora dyszla z odcinającym zaworem kulowym
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna jednoprzewodowa
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania – wymagane dla wersji 60km/h
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna „Premium” dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania
    Hydraulic brake system
    Błotniki plastikowe (dodatkowe) – przed kołem przednim
    Side underride guards
    Triangle to distinguish slow-moving vehicles
    Skrzynka narzędziowa
  • Download

Are you interested?
Contact our salesperson

We are ready to help you! Enter your postcode and we will indicate the salesperson responsible for your area.

Enter your postcode

Ask about the product

Wypełnij poniższy formularz, aby dowiedzieć się więcej

    Enter your postcode

    The contact to your salesman will be displayed here

    Przepraszamy. Nie udało się odnaleźć handlowca. Prosimy o wpisanie innego kodu pocztowego.

    Find our branches

    Kuchary branch office

    Bartłomiej Janiak

    Września branch office

    Andrzej Kaliński

    Ruda/Rogoźno branch office

    Marcin Bartkowiak

    Check out the financing options

    We offer a full range of services related to current repairs, diagnostics and inspections of agricultural machinery. We provide service for both individual and business customers.