Przyczepa T663/1, T663/2, T663/3, T663/4

  • Stabilna

  • Robust

  • Prosta i trwała konstrukcja

  • Większa ładowność

  • Szeroki zakres opcjonalnego wyposażenia

  • Trójstronny wywrót

Przyczepy marki Pronar T663/1, T663/2, T663/3 i T663/4 – nowoczesność, funkcjonalność i wytrzymałość

Przyczepy marki Pronar T663/1, T663/2, T663/3 i T663/4 to nowoczesne przyczepy charakteryzujące się trójstronnym wywrotem, centralnym ryglowaniem ścian oraz oknem wysypowym w tylnej klapie. Idealnie nadają się do przewożenia płodów rolnych, a w szczególności materiałów sypkich (zbóż, kukurydzy itp.). Przyczepy te są dostępne również w wersji SILO o pojemności ładunkowej 16 m³. Wyróżniają się one hydraulicznie podnoszoną tylną ścianą. Hydrauliczne zamki zabezpieczają przed opadnięciem tylnej klapy w sytuacji spadku ciśnienia oleju w układzie. Wysoka jakość wykonania i wielofunkcyjność zadowolą każde oczekiwania. Klient może zamówić dodatkowe wyposażenie, które dodatkowo uatrakcyjni i zwiększy zakres wykorzystania przyczepy. Stosowane przez Pronar profile zamknięte zapewniają trwałość konstrukcji i odporność na odkształcenia. Prosta, ale przemyślana i trwała konstrukcja zapewnia długie bezproblemowe użytkowanie.

Ask about the product

Technical data

Model versions
Choose the right models to check their parameters
  • Technical data
    Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita [kg]
    Dopuszczalna masa całkowita [kg]
    Ładowność [kg]
    Masa własna [kg
    Pojemność ładunkowa [m3]
    Powierzchnia ładunkowa [m2]
    Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz [mm]
    Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz [mm]
    Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość) [mm]
    Wysokość ścian skrzyni [mm]
    Grubość blachy podłogi/ściany [mm]
    Wysokość platformy od podłoża [mm]
    Rozstaw kół [mm]
    Suspension
    Obciążenie oka dyszla [kg]
    Tire size
    Prędkość konstrukcyjna [km/h]
    System wywrotu
    Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie)
    Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika [KM/kW]
    Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu/na boki) [°]
    14000
    13290
    10000
    3290
    11,8
    9,8
    4440
    2190/2240
    6116/2390/2484
    600+600
    5/2,5
    1250
    1700
    resory piórowe
    1860
    15,0/70-18
    30
    trójstronny
    1700mm/13L/200bar
    67,6/49,7
    50/46
    11000
    9700
    7000
    2700
    9,8
    9,8
    4440
    2190/2240
    6121/2390/2094
    500+500
    4/2
    1060
    1650
    Resory paraboliczne
    1465
    11,5/80-15,3
    30
    trójstronny
    1700mm/13L/200bar
    57,2/42
    50/46
    14000
    13660
    10000
    3660
    11,8
    9,8
    4440
    2190/2240
    6154/2390/2579
    600+600
    5/2,5
    1320
    1700
    resory piórowe
    1880
    385/65R22,5 RE
    40
    trójstronny
    1700mm/13L/200bar
    72,8/53,5
    50/46
    14000
    14000
    10420
    3580
    11,8
    9,8
    4440
    2190/2240
    6230/2390/2445
    600+600
    5/2,5
    1185
    1800
    Resory paraboliczne
    2000
    15,0/70-18
    30
    trójstronny
    1830mm/15L/200bar
    67,6/49,7
    50/45
  • Wyposażenie standardowe – T663/1
    System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi o optymalnym rozstawie
    Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian
    Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą
    Trapezowy kształt skrzyni ładunkowej ( skrzynia rozszerza się o 50mm w kierunku do tyłu ) ze wzmocnioną płytą podłogową
    Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej
    Ściany z linką spinającą: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami
    Nadstawy (bez linki spinającej): z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zamkami
    Przestrzenie zamknięte profili ścian i nadstaw zabezpieczone spoiną laserową
    Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
    Ladder and side steps for easy access to the cargo box
    Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili stalowych
    Zawieszenie tandem na 4 resorach piórowych, z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1160mm, z osiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe Ø300×90
    Dyszel uniwersalny sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
    Zaczep dyszla obrotowy z okiem Ø50mm, do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika
    Hydrauliczna nożycowa podpora dyszla z ruchomą stopą i zabezpieczającym zamkiem hydraulicznym
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ręcznym regulatorem siły hamowania (bez wyjść na tył)
    Parking handbrake with crank handle
    Instalacja oświetlenia 12V (żarówka) z tylnym gniazdem elektrycznym
    Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
    Connection cable, spiral, lighting installation
    Paint system with high corrosion resistance with the use of two-component chemically cured paint materials that give high durability of paint coatings and UV resistance
    Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
    Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
    Ladder and side steps for easy access to the cargo box
    Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty
    Two wheel chocks housed in galvanized pockets
    Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym
    Błotniki kół tylnych
    Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
  • Wyposażenie dodatkowe – T663/1
    Brak standardowych nadstaw 600mm
    Zaczep dyszla sztywny z okiem Ø40mm do łączenia z górnym zaczepem ciągnika
    Dodatkowe nadstawy środkowe z profilu PF600mm (pojemność ładunkowa zwiększa się do 17,6 [m3])
    Two-line air brake system with ALB
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna „Premium” dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania
    Instalacja oświetlenia z bocznymi obrysówkami
    Balkon na ścianie przedniej do obsługi plandeki
    Rynna do szybra zsypowego
    Sprężyny wspomagające otwieranie ścian bocznych
    Tylny zaczep manualny, amortyzowany
    Zaczep tylny automatyczny AH 31H-4
    Tylne wyjścia hydrauliki i hamulców do drugiej przyczepy
    Boczne zabezpieczenia (osłony )
    Dodatkowe plastikowe błotniki przednie – przy kołach zestawu kołowego tandem
    Triangle to distinguish slow-moving vehicles
    Rynna zsypowa tylna na całej szerokości przyczepy
    Okno w przedniej nadstawie (340×710 ) z kratką i szybą PLEXII
    Plandeka rolowana ze stelażem z odkładaną rurą centralną i bocznymi rurami podpierającymi
    Okno w przedniej nadstawie i przedniej nadstawie środkowej (340×710 )z kratką i szybą PLEXI
    Amortyzator spadku ziemniaków w formie zawieszonych pasów gumowych – 2 komplety po 1,8m długości zamontowane do nadstaw(konieczność wyposażenia przyczepy w nadstawy)
  • Wyposażenie standardowe – T663/2
    Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian
    System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi o optymalnym rozstawie
    Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą
    Trapezowy kształt skrzyni ładunkowej ( skrzynia rozszerza się o 50mm w kierunku do tyłu ) ze wzmocnioną płytą podłogową
    Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej
    Ściany: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF500mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami i zamkami
    Nadstawy: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF500mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; zodkuwanymi zamkami
    Linka spinająca ściany i nadstawy
    Przestrzenie zamknięte profili ścian i nadstaw zabezpieczone spoiną laserową
    Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
    Ladder and side steps for easy access to the cargo box
    Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili stalowych
    Zawieszenie tandem na 4 resorach parabolicznych, z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1030mm, z osiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe Ø300×60
    Dyszel uniwersalny sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
    Zaczep dyszla obrotowy z okiem Ø50mm, do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika
    Hydrauliczna nożycowa podpora dyszla z ruchomą stopą i zabezpieczającym zamkiem hydraulicznym
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ręcznym regulatorem siły hamowania (bez wyjść na tył)
    Parking handbrake with crank handle
    Instalacja oświetlenia 12V (żarówka) z tylnym gniazdem elektrycznym
    Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
    Connection cable, spiral, lighting installation
    Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty
    Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym
    Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
    Two wheel chocks housed in galvanized pockets
    Tylne urządzenie zabezpieczające (zderzak) – homologowane, sztywne (zintegrowane z ramą dolną)
    Błotniki kół tylnych
    Paint system with high corrosion resistance with the use of two-component chemically cured paint materials that give high durability of paint coatings and UV resistance
    Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
    Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
  • Wyposażenie dodatkowe – T663/2
    Brak standardowych nadstaw 500mm
    Zaczep dyszla sztywny z okiem Ø40mm do łączenia z górnym zaczepem ciągnika
    Zabudowa SILO przeznaczona do transportu zielonki, pojemność skrzyni 16 m3, ściany o wysokości 1600 mm, z hydraulicznie podnoszoną ścianą tylną o wysokości 1900 mm (wyłącznie na ogumieniu 400/60 – 15,5)
    Dodatkowe nadstawy z profilu PF500mm
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna „Premium” dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania
    Wykonanie z wzmocnionym hamulcem najazdowym 300×90 (Prędkość konstr. 40km/h; Dopuszczalna masa całkowita 8000kg )
    Wykonanie z wzmocnionym hamulcem 300×90 (Prędkość konstr. 40km/h; Dopuszczalna masa całkowita 10000kg; hamulce dwuprzewodowe)
    Instalacja oświetlenia z bocznymi obrysówkami
    Balkon na ścianie przedniej do obsługi plandeki
    Rynna do szybra zsypowego
    Sprężyny wspomagające otwieranie ścian bocznych
    Tylny zaczep manualny, amortyzowany
    Tylne wyjścia hydrauliki i hamulców do drugiej przyczepy
    Triangle to distinguish slow-moving vehicles
    Rynna zsypowa tylna na całej szerokości przyczepy
    Plandeka rolowana ze stelażem z odkładaną rurą centralną i bocznymi rurami podpierającymi
    Mechaniczna teleskopowa podpora dyszla ze sztywną stopą
    Amortyzator spadku ziemniaków w formie zawieszonych pasów gumowych – 2 komplety po 1,8m długości zamontowane do nadstaw(konieczność wyposażenia przyczepy w nadstawy)
  • Wyposażenie standardowe – T663/3
    Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian
    System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi o optymalnym rozstawie
    Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą
    Trapezowy kształt skrzyni ładunkowej ( skrzynia rozszerza się o 50mm w kierunku do tyłu ) ze wzmocnioną płytą podłogową
    Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej
    Ściany z linką spinającą: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami
    Nadstawy (bez linki spinającej): z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zamkami
    Przestrzenie zamknięte profili ścian i nadstaw zabezpieczone spoiną laserową
    Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
    Ladder and side steps for easy access to the cargo box
    Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili stalowych
    Zawieszenie tandem na 4 resorach piórowych, z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1160mm, z osiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe Ø400×80
    Dyszel uniwersalny sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
    Zaczep dyszla obrotowy z okiem Ø50mm, do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika
    Hydrauliczna nożycowa podpora dyszla z ruchomą stopą i zabezpieczającym zamkiem hydraulicznym
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ręcznym regulatorem siły hamowania (bez wyjść na tył)
    Parking handbrake with crank handle
    Instalacja oświetlenia 12V z tylnym gniazdem elektrycznym
    Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
    Connection cable, spiral, lighting installation
    Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty
    Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym
    Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
    Błotniki kół tylnych
    Two wheel chocks housed in galvanized pockets
    Paint system with high corrosion resistance with the use of two-component chemically cured paint materials that give high durability of paint coatings and UV resistance
    Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
    Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
  • Wyposażenie dodatkowe – T663/3
    Zaczep dyszla sztywny z okiem Ø40mm do łączenia z górnym zaczepem ciągnika
    Nadstawy środkowe (bez linki spinającej): z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zamkami (pojemność ładunkowa zwiększa się do 17,6 [m3])
    Zabudowa SILO przeznaczona do transportu zielonki, pojemność skrzyni 16 m3, ściany o wysokości 1600 mm, z hydraulicznie podnoszoną ścianą tylną o wysokości 1900 mm
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna „Premium” dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania
    Instalacja oświetlenia z bocznymi obrysówkami
    Balkon na ścianie przedniej do obsługi plandeki
    Rynna do szybra zsypowego
    Sprężyny wspomagające otwieranie ścian bocznych
    Tylne wyjścia hydrauliki i hamulców do drugiej przyczepy
    Tylny zaczep manualny, amortyzowany
    Zaczep tylny automatyczny AH 31H-4
    Boczne zabezpieczenia (osłony )
    Dodatkowe plastikowe błotniki przednie – przy kołach zestawu kołowego tandem
    Triangle to distinguish slow-moving vehicles
    Rynna zsypowa tylna na całej szerokości przyczepy
    Okno w przedniej nadstawie (340×710 ) z kratką i szybą PLEXII
    Okno w przedniej nadstawie i przedniej nadstawie środkowej (340×710 )z kratką i szybą PLEXI
    Plandeka rolowana ze stelażem z odkładaną rurą centralną i bocznymi rurami podpierającymi
    Mechaniczna teleskopowa podpora dyszla ze sztywną stopą
    Amortyzator spadku ziemniaków w formie zawieszonych pasów gumowych – 2 komplety po 1,8m długości zamontowane do nadstaw(konieczność wyposażenia przyczepy w nadstawy)
  • Wyposażenie standardowe – T663/4
    Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian
    System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi o optymalnym rozstawie
    Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą
    Trapezowy kształt skrzyni ładunkowej ( skrzynia rozszerza się o 50mm w kierunku do tyłu ) ze wzmocnioną płytą podłogową
    Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej
    Ściany z linką spinającą: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami
    Nadstawy (bez linki spinającej): z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zamkami
    Linka spinająca ściany
    Przestrzenie zamknięte profili ścian i nadstaw zabezpieczone spoiną laserową
    Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
    Ladder and side steps for easy access to the cargo box
    Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili stalowych
    Zawieszenie tandem na 4 resorach parabolicznych, z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1170mm, z osiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe Ø300×90
    Dyszel uniwersalny sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
    Zaczep dyszla obrotowy z okiem Ø50mm, do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika
    Hydrauliczna nożycowa podpora dyszla z ruchomą stopą i zabezpieczającym zamkiem hydraulicznym
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ręcznym regulatorem siły hamowania (bez wyjść na tył)
    Parking handbrake with crank handle
    Instalacja oświetlenia 12V z tylnym gniazdem elektrycznym
    Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
    Connection cable, spiral, lighting installation
    Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty
    Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym
    Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
    Błotniki kół tylnych
    Two wheel chocks housed in galvanized pockets
    System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
    Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
    Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
  • Wyposażenie dodatkowe – T663/4
    Zaczep dyszla sztywny z okiem Ø40mm do łączenia z górnym zaczepem ciągnika
    Zabudowa SILO przeznaczona do transportu zielonki, pojemność skrzyni 16 m3, ściany o wysokości 1600 mm, z hydraulicznie podnoszoną ścianą tylną o wysokości 1900 mm
    Nadstawy środkowe (bez linki spinającej): z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zamkami (pojemność ładunkowa zwiększa się do 17,6 [m3])
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna „Premium” dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania
    Instalacja oświetlenia z bocznymi obrysówkami
    Balkon na ścianie przedniej do obsługi plandeki
    Rynna do szybra zsypowego
    Sprężyny wspomagające otwieranie ścian bocznych
    Tylne wyjścia hydrauliki i hamulców do drugiej przyczepy
    Tylny zaczep manualny, amortyzowany
    Zaczep tylny automatyczny AH 31H-4
    Boczne zabezpieczenia (osłony)
    Dodatkowe plastikowe błotniki przednie – przy kołach zestawu kołowego tandem
    Triangle to distinguish slow-moving vehicles
    Rynna zsypowa tylna na całej szerokości przyczepy
    Okno w przedniej nadstawie (340×710 ) z kratką i szybą PLEXII
    Okno w przedniej nadstawie i przedniej nadstawie środkowej (340×710 )z kratką i szybą PLEXI
    Plandeka rolowana ze stelażem z odkładaną rurą centralną i bocznymi rurami podpierającymi
    Amortyzator spadku ziemniaków w formie zawieszonych pasów gumowych – 2 komplety po 1,8m długości zamontowane do nadstaw(konieczność wyposażenia przyczepy w nadstawy)
  • Download

Are you interested?
Contact our salesperson

We are ready to help you! Enter your postcode and we will indicate the salesperson responsible for your area.

Enter your postcode

Ask about the product

Wypełnij poniższy formularz, aby dowiedzieć się więcej

    Enter your postcode

    The contact to your salesman will be displayed here

    Przepraszamy. Nie udało się odnaleźć handlowca. Prosimy o wpisanie innego kodu pocztowego.

    Find our branches

    Kuchary branch office

    Bartłomiej Janiak

    Września branch office

    Andrzej Kaliński

    Ruda/Rogoźno branch office

    Marcin Bartkowiak

    Check out the financing options

    We offer a full range of services related to current repairs, diagnostics and inspections of agricultural machinery. We provide service for both individual and business customers.