Grupa przyczep typu PRONAR PT – nowoczesne i wygodne rozwiązania
Grupa przyczep typu PRONAR PT o ładownościach rzędu 6, 8, 10 i 12 ton cechuje się konstrukcją przeznaczoną do transportu ładunków o wymiarach paletowych. W przyczepach zastosowano sztywną skrzynię ładunkową z mocnymi płytami podłogowymi oraz wytrzymałe, specjalnie wyprofilowane i laserowo spawane ściany. Wyposażone są w wydajny hydrauliczny mechanizm trójstronnego wywrotu skrzyni ładunkowej oraz uniwersalny uchylny system otwierania ścian. Konstrukcja ramy podwozia oparta została na wytrzymałych, prostokątnych profilach zamkniętych, co zapewnia jej wysoką sztywność i trwałość. Prędkość konstrukcyjna przyczep PRONAR PT606, PT608, PT610 i PT612 wynosi 40km/h; do wyboru jest instalacja hamulcowa pneumatyczna lub hydrauliczna. W procesie produkcji używane są materiały o najwyższej jakości oraz nowoczesne dwuskładnikowe chemoutwardzalne powłoki lakiernicze.
Ask about the productTechnical data
-
Technical data
Dopuszczalna masa całkowita [kg]Ładowność [kg]Masa własna [kgPojemność ładunkowa [m3]Powierzchnia ładunkowa [m2]Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz [mm]Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz [mm]Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość) [mm]Wysokość ścian skrzyni [mm]Grubość blachy podłogi/ściany [mm]Wysokość platformy od podłoża [mm]Rozstaw kół [mm]SuspensionRozmiar ogumienia:Prędkość konstrukcyjna [km/h]System wywrotuCylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie)Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika [KM/kW]Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu/na boki) [°]89006000290010,110,1419024206390/2550/2200500+5004/211601900resory paraboliczne14.0/65-1640trójstronny1540mm/8L/200bar46,8/34,450/4611600846031401111454524206720/2550/2300500+5004/212201900resory paraboliczne14.0/65-1640trójstronny1700mm/13L/200bar62,4/45,850/461420010290391013,211454524206720/2550/2520600+6005/2,512701900resory paraboliczne385/65R22,5 RE40trójstronny1700mm/13L/200bar78/57,350/461630012135416515,411454524206720/2550/2720600+8005/2,512701900resory paraboliczne385/65 R22,5 RE40trójstronny1980mm/18L/200bar89/65,750/46
-
Wyposażenie standardowe – PT606
Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścianSystem wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi o optymalnym rozstawieWybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługąSkrzynia ładunkowa przystosowana do transportu EUROPALET, ze wzmocnioną płytą podłogową z ośmiomauchwytami do mocowania ładunku w zagłębionych kieszeniach podłogiCentralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnejŚciany : z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF500mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami i zamkami; bez uchwytów do linek spinającychBoczne listwy napinane wzmacniające ścianySzyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnejLadder and side steps for easy access to the cargo boxRama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałościDyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 40mmUkład kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotowąOsie jezdne z hamulcami bębnowymi Ø300x90mmInstalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa lub jednoprzewodowaHamulec postojowy: ręczny na korbęInstalacja oświetlenia 12V (żarówki), z tylnym gniazdem elektrycznym, z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowymTylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniemConnection cable, spiral, lighting installationTylne zaczep manualny sztywny oraz tylne wyjścia hydrauliki, hamulców, do drugiej przyczepyInstalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty (z wyjściem na tył)Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu skrzyni ładunkowej z zawiesiem przegubowymPodpora serwisowa skrzyni ładunkowejBłotniki kół tylnychTwo wheel chocks housed in galvanized pocketsTylne urządzenie zabezpieczające (zderzak) – homologowaneSystem lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskichchemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UVKolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONARKolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
-
Wyposażenie dodatkowe – PT606
Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 50mmDyszel typu Y z zaczepem sztywnym z okiem 40mmDwuprzewodowa pneumatyczna instalacje hamulcowa z automatycznym regulatorem siły hamowaniaInstalacja hamulcowa pneumatyczna „Premium” dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania (z wyjściem na tył)Wykonanie z hamulcem najazdowym ( Prędkość konstrukcyjna 40km/h, Dopuszczalna masa całkowita 8000kg)Listwa napinająca nadstawy boczne 2sztZaślepka uchwytu ładunkowegoPlandeka sznurowana ze stelażemPlandeka rolowana ze stelażem z odkładaną rurą centralną i bocznymi rurami podpierającymiNadstawy: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF500mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zamkamiNadstawy o wysokości 1000mm z siatki 8mm (skręcane), zamiast nadstaw PF500Rynna do szybra zsypowegoBalkon na ścianie przedniej do obsługi plandekiTylny zaczep manualny, amortyzowanyTylny zaczep manualny V. OrlandiTylny zaczep automatyczny V. OrlandiZbiornik na wodę (30L) z dozownikiem mydłaSkrzynka narzędziowa (~50L)Błotniki kół przednichWieszak koła zapasowego z wciągarkąTriangle to distinguish slow-moving vehiclesRynna zsypowa tylna na całej szerokości przyczepyKomplet wieszaków ścian do podtrzymania ścian w pozycji częściowo otwartej w celu transportu bel ***Amortyzator spadku ziemniaków w formie zawieszonych pasów gumowych – 2 komplety po 1,8m długości zamontowane do nadstaw ( konieczność wyposażenia przyczepy w nadstawy)
-
Wyposażenie standardowe – PT608
Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścianSystem wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi o optymalnym rozstawieWybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługąSkrzynia ładunkowa przystosowana do transportu EUROPALET, ze wzmocnioną płytą podłogowąCentralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnejŚciany z bocznymi listwami napinającymi: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF500mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasamiSzyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnejLadder and side steps for easy access to the cargo boxRama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałościDyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 40mmUkład kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotowąOsie jezdne z hamulcami bębnowymi Ø300x90mmInstalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa lub jednoprzewodowaParking handbrake with crank handleInstalacja oświetlenia 12V (żarówki), z tylnym gniazdem elektrycznym, z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowymTylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniemConnection cable, spiral, lighting installationTylny zaczep manualny, amortyzowanyTylne wyjścia hydrauliki, hamulców, do drugiej przyczepyInstalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty (z wyjściem na tył)Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu skrzyni ładunkowej z zawiesiem przegubowymPodpora serwisowa skrzyni ładunkowejTwo wheel chocks housed in galvanized pocketsBłotniki kół tylnychTylne urządzenie zabezpieczające (zderzak) – homologowaneSystem lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskichchemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UVKolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONARKolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
-
Wyposażenie dodatkowe – PT608
Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 50mmDyszel typu Y z zaczepem sztywnym z okiem 40mmDyszel typu V L-2100 z okiem 40mmDyszel typu Y L-2100 z okiem 40mmInstalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania (z wyjściem na tył)Instalacja hamulcowa pneumatyczna „Premium” dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania (z wyjściem na tył)BalkonNadstawy: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF500mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zamkamiDodatkowe nadstawy środkowe z profilu PRONAR 500mmRynna do szybra zsypowegoSprężyny wspomagające otwieranie ścian bocznychTylny zaczep automatyczny UNIMARTylny zaczep automatyczny RockingerListwa napinająca nadstawy boczne 2sztBłotniki przednieDodatkowe plastikowe błotniki tylneSkrzynka narzędziowaBoczne zabezpieczenia (osłony )Triangle to distinguish slow-moving vehiclesŚlimak wyładowczy do ziarna *Winda koła zapasowego pod ramą przyczepy z korbą na wyposażeniuRynna zsypowa tylna na całej szerokości przyczepyOdkładana rynna zsypowa lewa lub prawa na całej długości skrzyni ładunkowej przyczepyOdkładana rynna zsypowa lewa + prawa na całej długości skrzyni ładunkowej przyczepyPlandeka rolowana ze stelażem z odkładaną rurą centralną i bocznymi rurami podpierającymiKomplet wieszaków ścian do podtrzymania ścian w pozycji częściowo otwartej w celu transportu bel**Amortyzator spadku ziemniaków w formie zawieszonych pasów gumowych – 2 komplety po 1,8m długości zamontowane do nadstaw ( konieczność wyposażenia przyczepy w nadstawy)
-
Wyposażenie dodatkowe – PT610
Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścianSystem wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi o optymalnym rozstawieWybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługąSkrzynia ładunkowa przystosowana do transportu EUROPALET, ze wzmocnioną płytą podłogowąCentralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnejŚciany: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasamiBoczne listwy napinane wzmacniające ścianySzyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnejLadder and side steps for easy access to the cargo boxRama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałościDyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 40mmUkład kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotowąOsie jezdne z hamulcami bębnowymi Ø400x80mmInstalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa lub jednoprzewodowa (z wyjściem na tył)Parking handbrake with crank handleInstalacja oświetlenia 12V (żarówki), z tylnym gniazdem elektrycznym, z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowymTylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniemConnection cable, spiral, lighting installationTylny zaczep manualny amortyzowanyInstalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty (z wyjściem na tył)Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowymPodpora serwisowa skrzyni ładunkowejTwo wheel chocks housed in galvanized pocketsTylne urządzenie zabezpieczające (zderzak) – homologowaneBłotniki kół tylnychKolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONARKolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONARPaint system with high corrosion resistance with the use of two-component chemically cured paint materials that give high durability of paint coatings and UV resistance
-
Wyposażenie dodatkowe – PT610
Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 50mmDyszel typu Y z zaczepem sztywnym z okiem 40mmInstalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania (z wyjściem na tył)Instalacja hamulcowa pneumatyczna „Premium” dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania (z wyjściem na tył)Balkon na ścianie przedniej do obsługi plandekiNadstawy : z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zamkamiListwy / linki spinające do ścian / nadstaw – wybór na etapie składania zamówieniaNadstawy środkowe : z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zamkamiRynna do szybra zsypowegoTylny zaczep automatyczny UNIMARTylny zaczep automatyczny RockingerBłotniki przednieDodatkowe plastikowe błotniki tylneSkrzynka narzędziowaBoczne zabezpieczenia (osłony)Sprężyny wspomagające otwieranie ścian bocznychTriangle to distinguish slow-moving vehiclesWinda koła zapasowego pod ramą przyczepy z korbą na wyposażeniuRynna zsypowa tylna na całej szerokości przyczepyOdkładana rynna zsypowa lewa lub prawa na całej długości skrzyni ładunkowej przyczepyOdkładana rynna zsypowa lewa + prawa na całej długości skrzyni ładunkowej przyczepyPlandeka rolowana ze stelażem z odkładaną rurą centralną i bocznymi rurami podpierającymiOkno w przedniej nadstawie (340×710 ) z kratką i szybą PLEXIIOkno w przedniej nadstawie i przedniej nadstawie środkowej (340×710) z kratką i szybą PLEXIHydrauliczne wspomaganie otwierania ścian z lewej lub prawej stronyHydrauliczne odryglowywanie ścian z prawej i lewej stronyDwa szybry zsypowe do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnejTrzy szybry zsypowe do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnejAmortyzator spadku ziemniaków w formie zawieszonych pasów gumowych – 2 komplety po 1,8m długości zamontowane do nadstaw(konieczność wyposażenia przyczepy w nadstawy)
-
Wyposażenie standardowe – PT612
Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścianSystem wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi o optymalnym rozstawieWybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługąSkrzynia ładunkowa przystosowana do transportu EUROPALET, ze wzmocnioną płytą podłogowąCentralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnejŚciany: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasamiBoczne listwy napinane wzmacniające ścianySzyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnejLadder and side steps for easy access to the cargo boxRama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałościDyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 40mmUkład kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotowąOsie jezdne z hamulcami bębnowymi Ø400x80mmInstalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa lub jednoprzewodowa (z wyjściem na tył)Parking handbrake with crank handleInstalacja oświetlenia 12V (żarówki), z tylnym gniazdem elektrycznym, z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowymTylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniemConnection cable, spiral, lighting installationInstalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty (z wyjściem na tył)Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowymPodpora serwisowa skrzyni ładunkowejTwo wheel chocks housed in galvanized pocketsBłotniki kół tylnychSystem lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość i odpornośc na UVKolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONARKolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
-
Wyposażenie dodatkowe – PT12
Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 50mmDyszel typu Y z zaczepem sztywnym z okiem 40mmDwuprzewodowa pneumatyczna instalacje hamulcowa z automatycznym regulatorem siły hamowaniaInstalacja hamulcowa pneumatyczna „Premium” dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania (z wyjściem na tył)BalkonNadstawy : z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF800mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zamkamiNadstawy : z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zamkamiNadstawy środkowe: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zamkami„Ściany: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF800mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami (tylko do linek spinających)”Rynna do szybra zsypowegoTylny zaczep automatyczny UNIMARTylny zaczep automatyczny RockingerBłotniki przednieDodatkowe plastikowe błotniki tylneSkrzynka narzędziowaBoczne zabezpieczenia (osłony)Sprężyny wspomagające otwieranie ścian bocznychTriangle to distinguish slow-moving vehiclesŚlimak wyładowczy do ziarna*Winda koła zapasowego pod ramą przyczepy z korbą na wyposażeniuRynna zsypowa tylna na całej szerokości przyczepyOdkładana rynna zsypowa lewa lub prawa na całej długości skrzyni ładunkowej przyczepyOdkładana rynna zsypowa lewa + prawa na całej długości skrzyni ładunkowej przyczepyPlandeka rolowana ze stelażem z odkładaną rurą centralną i bocznymi rurami podpierającymiOkno w przedniej nadstawie (340×710 ) z kratką i szybą PLEXIIOkno w przedniej nadstawie i przedniej nadstawie środkowej (340×710 )z kratką i szybą PLEXIDwa szybry zsypowe do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnejTrzy szybry zsypowe do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnejHydrauliczne wspomaganie otwierania ścian z lewej lub z prawej stronyHydrauliczne wspomaganie otwierania ścian z lewej i prawej stronyKomplet wieszaków ścian do podtrzymania ścian w pozycji częściowo otwartej w celu transportu bel**Amortyzator spadku ziemniaków w formie zawieszonych pasów gumowych – 2 komplety po 1,8m długości zamontowane do nadstaw(konieczność wyposażenia przyczepy w nadstawy)
- Download
Are you interested?
Contact our salesperson
We are ready to help you! Enter your postcode and we will indicate the salesperson responsible for your area.
Find our branches
Check out the financing options
We offer a full range of services related to current repairs, diagnostics and inspections of agricultural machinery. We provide service for both individual and business customers.