Przyczepa T285, T285/1

  • Universal

  • Functional

  • Niezawodna

  • Wytrzymała konstrukcja

  • Stabilna

  • Większa ładowność

Przyczepy marki Pronar T285, T285/1

Przyczepy hakowe PRONAR to propozycja dla tych, którzy wybierają jedną, wielofunkcyjną maszynę z hakiem. Istnieje w nich możliwość transportu i agregowania różnego typu kontenerów o różnej długości. Konstrukcja przyczep T285 (21 T) i T285/1 (23T) umożliwia przyłączanie i odłączanie kontenerów przez ich wywrót do tyłu. Podwozie typu tandem ułatwia manewrowanie, a specjalna blokada wahaczy stabilizuje zawieszenie. Szerokie ogumienie sprawia, że przyczepy dobrze sprawują się na drogach publicznych i terenach grząskich. Przyczepy hakowe PRONAR są idealnym rozwiązaniem dla gmin i zakładów zagospodarowania odpadów, gdzie ich zastosowanie wpływa na poprawienie organizacji pracy.

Ask about the product

Technical data

Model versions
Choose the right models to check their parameters
  • Technical data
    Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita [kg]
    Dopuszczalna masa całkowita [kg]
    Ładowność [kg]
    Masa własna (bez kontenera) [kg]
    Długość bez kontenera [mm]
    Długość z najkrótszym / najdłuższym kontenerem [mm]
    Szerokość bez kontenera [mm]
    Szerokość z kontenerem (max) [mm]
    Wymiary przyłączeniowe: Wysokość haka/Rozstaw rolek [mm]
    Wysokość pojazdu bez kontenera [mm]
    Wysokość rolek prowadzących kontener [mm]
    Rozstaw kół [mm]
    Suspension
    Obciążenie oka dyszla [kg]
    Tire size
    Prędkość konstrukcyjna [km/h]
    Hydraulika wywrotu: (kąt wywrotu/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie)
    Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika [KM/kW]
    Dopuszczalne wymiary przyłączanego kontenera: Długość/Długość wewnętrzna/Szerokość/Wysokość [mm]
    21000
    21000
    16360
    4640
    7313
    7413/8413
    2550
    2550
    1450/1570; 1070
    2981
    1150
    1990
    Tandem z wahaczami podłużnymi
    3000
    385/65 R22,5 RE
    40
    53/18/200
    110/80,8
    5400/6400; 5000/6000; 2550; 2500
    24000
    23000
    17760
    5240
    7313
    7413/8413
    2550
    2550
    1450/1570; 1070
    2981
    1180
    2000
    Resory paraboliczne
    3000
    445/65R22,5
    40
    53/18/200
    125/92
    5400/6400; 5000/6000; 2550; 2500
  • Wyposażenie podstawowe – T285
    Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
    Rama wychylna z regulowanym hakiem, z wahliwą ramą haka
    Zawieszenie tandem z 2 wahaczami podłużnymi z półosiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe o wymiarach Ø406x140mm
    Dyszel sztywny zintegrowany z ramą do łączenia z zaczepami ciągnika ( hitch, piton fix, transportowy )
    Zaczep dyszla obrotowy z okiem Ø50mm do łączenia z zaczepami ciągnika -hitch, piton fix
    Hydrauliczna prosta podpora dyszla z odcinającym zaworem kulowym ( układ zasilania podpory wymaga stałego lub sporadycznego użycia jednego wyjścia hydr z ciągnika )
    Instalacja hydrauliczna blokady wahaczy
    Pneumatic two-line brake system
    Parking handbrake with crank handle
    Ręcznie wysuwany zderzak tylny z możliwością blokady w trzech położeniach (w zależności od długości przewożonego kontenera)
    Instalacja oświetlenia 12V z bocznymi światłami obrysowymi
    Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
    Skrzynka narzędziowa
    Błotniki plastikowe (za kołem tylnym, przed kołem przednim)
    Two wheel chocks housed in galvanized pockets
    Mechaniczna blokada( dla kontenerów wykonanych wg DIN 30722) z możliwością zmiany położenia w zależności od długości przewożonego kontenera
    Instalacja hydrauliczna wywrotu z ręcznym przełączaniem hakowiec / wywrotka
    Przyczepa wymaga ciągnika z trzema parami wyjść hydrauliki zewnętrznej do sterowania: blokadą zawieszenia, ramą wychylną, ramą haka
    Hak z automatycznym zabezpieczeniem kontenera
    Hak z regulowaną w dwóch położeniach wysokością ( 1450mm wg SS 3021 / 1570mm wg DIN 30722 )
    Hak z automatycznym zabezpieczeniem kontenera i regulowana w dwóch położeniach wysokością (przystosowanie do kontenerów wykonanych wg DIN 30722 i kontenerów wg SS 3021
    Tylne urządzenie zabezpieczające (zderzak) – homologowane, wysuwane ręcznie z możliwością ustawienia w trzech położeniach (w zależności od długości przewożonego kontenera)
    Paint system with high corrosion resistance with the use of two-component chemically cured paint materials that give high durability of paint coatings and UV resistance
    Kolorystyka malowania podwozia szary RAL7021 PRONAR
  • Wyposażenie dodatkowe – T285
    Zaczep dyszla sztywny z okiem Ø40mm
    Zaczep dyszla kulowy K80mm
    Zaczep dyszla sztywny z okiem Ø50mm
    Telescopic drawbar support with two-stage transmission
    Podpora dyszla teleskopowa z przetyczką
    Side underride guards
    Błotniki aluminiowe z blachy ryflowanej (nad kołami)
    Hydrauliczna blokada kontenera zintegrowana z blokadą wahaczy (dla ciągników z przynajmniej 3 parami wyjść hydraulicznych), z układem zabezpieczeń elektrohydraulicznych
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna „Premium” dwuprzewodowa z ręcznym regulatorem siły hamowania
    Hydrauliczna blokada kontenera sterowana niezależnie (dla ciągników z przynajmniej 4 parami wyjść hydraulicznych)
    Sterowanie elektryczne, przewodowe z kabiny ciągnika czterema funkcjami pojazdu (blokada zawieszenia, blokada kontenera, ruchy ramy haka, ruchy ramy wychylnej)
    Własny układ hydrauliczny ze zbiornikiem oleju, pompą , przekładnią i wałem przekaźnika mocy sterowany elektrycznie , przewodowo, z kabiny ciągnika czterema funkcjami pojazdu (blokada zawieszenia, blokada kontenera, ruch ramy haka, ruch ramy wychylnej)
    Mechaniczna blokada dla kontenerów wykonanych wg SS 3021
    Instalacja hamulcowa kombinowana (pneumatyczna 2-przewodowa+hydrauliczna)
    Dodatkowa para wyjść instalacji hydraulicznej na tył (do zasilania np. hydraulicznej klapy kontenera)
    Wyjście na tył instalacji hamulcowej
    Zaczep tylny manualny amortyzowany
    Tylny zaczep automatyczny Rockinger
    Instalacja oświetllenia 12V LED
    Triangle to distinguish slow-moving vehicles
    Dodatkowa para wyjść instalacji hydraulicznej z tyłu (do zasilania np. hydraulicznej klapy kontenera) wraz z dodatkową parą wyjść instalacji hydraulicznej na haku
  • Wyposażenie podstawowe – T285/1
    Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
    Rama wychylna z regulowanym hakiem, z wahliwą haka
    Zawieszenie tandem na 4 resorach parabolicznych, z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1810mm, z przednią osią sztywną i tylną osią kierowaną biernie, z hamulcami bębnowymi o wymiarach Ø406×140 , z instalacją hydrauliczną blokady skrętu (układ wymaga stałego użycia jednej pary wyjść hydr. z ciągnika )
    Dyszel sztywny zintegrowany z ramą do łączenia z zaczepami ciągnika ( hitch, piton fix, transportowy )
    Zaczep dyszla obrotowy z okiem Ø50mm do łączenia z zaczepami ciągnika -hitch, piton fix
    Hydrauliczna prosta podpora dyszla z odcinającym zaworem kulowym ( układ wymaga stałego lub sporadycznego użycia jednego wyjścia hydr z ciągnika )
    Pneumatic two-line brake system
    Parking handbrake with crank handle
    Ręcznie wysuwany zderzak tylny z możliwością blokady w trzech położeniach (w zależności od długości przewożonego kontenera)
    Instalacja oświetlenia 12V z bocznymi światłami obrysowymi
    Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
    Skrzynka narzędziowa
    Błotniki plastikowe (za kołem tylnym, przed kołem przednim)
    Two wheel chocks housed in galvanized pockets
    Centralny układ hydrauliczny z układem zabezpieczeń elektrohydraulicznych sterowany rozdzielaczem hydraulicznym ciągnika (dla ciągników z 3 parami wyjść hydraulicznych) realizujący funkcje:
    Hydrauliczna blokada zawieszenia
    Hydrauliczna blokada kontenera
    Hydrauliczny wywrót z hydraulicznym przełączaniem hakowiec/wywrotka
    Hydrauliczna rama haka
    Świetlna informacja o położeniu hakowiec/wywrotka
    Hak z automatycznym zabezpieczeniem kontenera
    Hak z regulowaną w dwóch położeniach wysokością ( 1450mm wg SS 3021 / 1570mm wg DIN 30722 )
    Tylne urządzenie zabezpieczające (zderzak) – homologowane, wysuwane ręcznie z możliwością ustawienia w trzech położeniach (w zależności od długości przewożonego kontenera)
    Paint system with high corrosion resistance with the use of two-component chemically cured paint materials that give high durability of paint coatings and UV resistance
    Kolorystyka malowania podwozia szary RAL7021 PRONAR
  • Wyposażenie dodatkowe – T285/1
    Zaczep dyszla sztywny z okiem Ø40mm
    Zaczep dyszla kulowy K80mm
    Zaczep dyszla sztywny z okiem Ø50mm
    Telescopic drawbar support with two-stage transmission
    Podpora dyszla teleskopowa z przytyczką
    Side underride guards
    Two-line air brake system with ALB
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna „Premium” dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania
    Instalacja hamulcowa kombinowana (pneumatyczna 2-przewodowa+hydrauliczna)
    Instalacja hamulcowa kombinowana ( pneumatyczna 2przewod.+hydrauliczna z elektrycznym zaworem zabezp. i regulatorem siły hamowania )
    Wyjście na tył instalacji hamulcowej
    Zaczep tylny manualny amortyzowany
    Tylny zaczep automatyczny Rockinger
    Sterowanie elektryczne, przewodowe z kabiny ciągnika Centralnym układem hydraulicznym (układ wymaga stałego użycia jednej pary wyjść hydr z ciągnika )
    Sterowanie elektryczne, przewodowe z kabiny ciągnika Centralnym układem hydraulicznym i wyjściem instalacji z tyłu przyczepy (układ wymaga stałego użycia jednej pary wyjść hydr z ciągnika )
    Para wyjść instalacji hydraulicznej z tyłu (do zasilania np. hydraulicznej klapy kontenera)
    Stabilizator zawieszenia dla zoptymalizowania właściwości jezdnych ( komplet na jedną oś )
    Błotniki aluminiowe z blachy ryflowanej (nad kołami)
    Fartuch tylny na zawiasach
    Instalacja oświetllenia 12V LED
    Centralny układ hydrauliczny z pompą napędzaną WOM i własnym zbiornikiem oleju, sterowany elektryczne, przewodowo z kabiny ciągnika (układ nie wymaga podłączenia do hydrauliki ciągnika )
    Centralny układ hydrauliczny z pompą napędzaną WOM i własnym zbiornikiem oleju, sterowany elektryczne, przewodowo z kabiny ciągnika i wyjściem instalacji z tyłu przyczepy (układ nie wymaga podłączenia do hydrauliki ciągnika)
    Triangle to distinguish slow-moving vehicles
    Wykonanie na 60km/h (Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ALB)
    Dodatkowa para wyjść instalacji hydraulicznej z tyłu (do zasilania np. hydraulicznej klapy kontenera) wraz z dodatkową parą wyjść instalacji hydraulicznej na haku
  • Download

Are you interested?
Contact our salesperson

We are ready to help you! Enter your postcode and we will indicate the salesperson responsible for your area.

Enter your postcode

Ask about the product

Wypełnij poniższy formularz, aby dowiedzieć się więcej

    Enter your postcode

    The contact to your salesman will be displayed here

    Przepraszamy. Nie udało się odnaleźć handlowca. Prosimy o wpisanie innego kodu pocztowego.

    Find our branches

    Kuchary branch office

    Bartłomiej Janiak

    Września branch office

    Andrzej Kaliński

    Ruda/Rogoźno branch office

    Marcin Bartkowiak

    Check out the financing options

    We offer a full range of services related to current repairs, diagnostics and inspections of agricultural machinery. We provide service for both individual and business customers.