Przyczepa T700, T700M, T700M/1, T700XL

  • Duża ładowność

  • Funkcjonalna skrzynia ładunkowa

  • Wytrzymała i trwała

  • Stabilna konstrukcja

  • Szczelna

  • Uniwersalna

Przyczepy marki Pronar T700, T700M, T700M/1, T700XL

Przyczepy typoszeregu PRONAR T700, T700M, T700XL i T700M/1 cechują się mocną skorupową zabudową skrzyni ładunkowej oraz wysoką zwrotnością dzięki układowi jezdnemu typu tandem. Rama podwozia została zespawana z zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej wysokiej wytrzymałości, co zapewnia jej wysoką sztywność i trwałość. Zastosowany układ jezdny z jedną osią wielokrotną zapewnia przyczepie wysoką zwrotność a dzięki naciskowi na oko dyszla wynoszącemu 3000 kg poprawione zostają możliwości uciągowe ciągnika. Przyczepy wykonano ze skorupową skrzynią z mocnymi profilowanymi ścianami burt o wysokości 1500 mm oraz o trapezowym kształcie ułatwiającym rozładunek. Standardową wysokość ścian można zwiększyć dzięki zastosowaniu nadstaw o wysokości 800 mm lub 830 mm. Przyczepę rozładowuje się w przy użyciu szeroko otwieranej hydraulicznie ściany tylnej, a funkcja wywrotu jest realizowana przez siłownik teleskopowy na zawiesiu przegubowym.

Zapytaj o produkt

Dane techniczne

Wersje modeli
Wybierz odpowiednie modele, aby sprawdzić ich parametry
  • Dane techniczne
    Technicznie (konstr.) dopuszczalna masa całkowita [kg]
    Dopuszczalna masa całkowita [kg]
    Ładowność [kg]
    Masa własna [kg]
    Pojemność ładunkowa z nadstawami/ bez nadstaw [m3]
    Powierzchnia ładunkowa [m2]
    Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz [mm]
    Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz [mm]
    Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość) [mm]
    Wysokość ścian/nadstaw skrzyni ładunkowej [mm]
    Grubość blachy podłogi/ściany [mm]
    Wysokość platformy od podłoża [mm]
    Rozstaw kół [mm]
    Zawieszenie
    Obciążenie oka dyszla [kg]
    Rozmiar ogumienia
    Prędkość konstrukcyjna [km/h]
    System wywrotu
    Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie)
    Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika [KM/kW]
    Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu) [°]
    24000
    21000
    14430
    6570
    34,3/23
    14,7
    6694
    2180/2240
    8730/2550/3900
    1500/830
    4/ 4
    1475
    2000
    Resory paraboliczne
    3000
    550/60-22,5
    40
    jednostronny
    2990mm/40L/200bar
    124,8/91,7
    55
    24000
    23000
    16090
    6910
    35/23
    14,7
    6694
    2242/2302
    8780/2650/3750
    1500/800
    4/4
    1450
    2100
    Resory paraboliczne
    3000
    550/60-22,5
    40
    jednostronny
    2990mm/40L/200bar
    136,7/100,5
    55
    25260
    23000
    16740
    7260
    35/32/23
    15,2
    6700
    2230/2300
    8610/2670/3020
    1500/800 lub 600
    4/4
    1520
    2100
    Resory paraboliczne
    4000
    550/60-22,5
    40
    dwustronny (w opcji trzystronny)
    2990mm/40L/200bar
    136,7/100,5
    55 tył/35 bok
    23000
    21000
    16700
    6300
    26,6
    13,7
    6700
    2240/2300 (przód/tył)
    8750/2550/3040
    1750/600
    4/4
    1290
    1960
    Resory paraboliczne
    3000
    385/65R22,5 RE
    40
    jednostronny
    2990mm/40L/200bar
    136,7/100,5
    55
  • Wyposażenie standardowe – T700
    Skrzynia ładunkowa o budowie skorupowej, z profilowanym ścianami, z pionowym żebrem wzmacniającym po bokach
    System wywrotu skrzyni – jednostronny (do tyłu)
    Okno z siatką i osłoną z blachy na przedniej ścianie skrzyni ładunkowej
    Hydraulicznie podnoszona ściana tylna z automatycznym dociskiem i ryglowaniem
    Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
    Zawieszenie tandem na 4 resorach parabolicznych, z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1500 mm, z osiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe o wymiarach Ø406×140 mm
    Uniwersalny dyszel sztywny amortyzowany resorem stalowym piórowym, z regulacją wysokości, do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
    Zaczep dyszla obrotowy z okiem Ø50mm
    Podpora dyszla teleskopowa z dwustopniową przekładnią
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
    Postojowy hamulec ręczny z korbą
    Tylne urządzenie zabezpieczające (zderzak) – homologowane, składane
    Błotniki plastikowe osłaniające tylne i przednie koła
    Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
    Instalacja oświetlenia 12V (żarówki), z tylnym gniazdem elektrycznym, z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym
    Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
    Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
    Instalacja hydrauliczna wywrotu automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywrót, z grubymi linami zabezpieczającymi
    Siłownik teleskopowy wywrotu na zawiesiu przegubowym
    Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
    Przewody hydrauliczne oznaczone kolorami w celu łatwej identyfikacji ich przeznaczenia
    Składana drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
    Hydraulicznie podnoszona klapa tylna z automatycznym dociskiem
    Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
    System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
    Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
    Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
  • Wyposażenie dodatkowe – T700
    Zaczep dyszla sztywny z okiem Ø40mm do łączenia z górnym zaczepem ciągnika
    Zaczep dyszla sztywny z okiem Ø50mm do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika
    Zaczep dyszla sztywny kulowy K80mm do łączenia z dolnym kulowym zaczepem ciągnika
    Zawieszenie bogie na resorach piórowych z hydrauliczną blokadą wychylenia tylnej osi
    Hydrauliczna prosta podpora dyszla z odcinającym zaworem kulowym
    Hydrauliczna składana podpora dyszla z odcinającym zaworem kulowym
    Oś tylna skrętna biernie kierowana z instalacją hydrauliczną blokady skrętu (osie dłuższe od standardowych; układ hydrauliczny wymaga pary wyjść hydrauliki zewnętrznej ciągnika)
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna „Premium” dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania
    Tylne wyjścia hamulców i hydrauliki do drugiej przyczepy
    Błotniki metalowe osłaniające zestaw kołowy – szerokość błotników nie przekracza 2550mm
    Nadstawy o wysokości 830mm wykonane z blachy o grubości 2mm i ze składaną przednią nadstawą z siatki 30×30
    Rynna zsypowa do ziarna
    Zaczep tylny manualny, amortyzowany
    Zaczep tylny automatyczny UNIMAR
    Tylny zaczep automatyczny Rockinger
    Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się
    Amortyzator spadku ziemniaków w formie zawieszonych pasów gumowych – 3 komplety 2,3+2,3+1,8m długości zamontowane do nadstaw ( konieczność wyposażenia przyczepy w nadstawy )
  • Wyposażenie standardowe – T700M
    Skrzynia ładunkowa o budowie skorupowej, z profilowanymi ścianami bocznymi, ze wzmocnionym obrzeżem górnym ścian
    System wywrotu skrzyni – jednostronny (do tyłu)
    Okno z kratką i osłoną z PLEXI na przedniej ścianie skrzyni ładunkowej
    Hydraulicznie podnoszona klapa tylna z automatycznym dociskiem i ryglowaniem
    Uszczelka gumowa klapy tylnej
    Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
    Zawieszenie tandem na 4 resorach parabolicznych, z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1810 mm, z osiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe o wymiarach Ø406×140 mm
    Uniwersalny dyszel sztywny amortyzowany resorem stalowym piórowym, z regulacją wysokości, do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
    Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy z okiem 50mm
    Podpora dyszla teleskopowa z dwustopniową przekładnią
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa lub jednoprzewodowa
    Postojowy hamulec ręczny z korbą
    Tylne urządzenie zabezpieczające (zderzak) – homologowane, składane
    Fartuch przeciwrozbryzgowy tylny na całej szerokości przyczepy
    Błotniki plastikowe osłaniające tylne i przednie koła i metalowa osłona nad kolami
    Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
    Instalacja oświetlenia 12V (LED), z tylnym gniazdem elektrycznym, z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym
    Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
    Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
    Instalacja hydrauliczna wywrotu automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywrót, z grubymi linami zabezpieczającymi
    Siłownik teleskopowy wywrotu na zawiesiu przegubowym
    Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
    Przewody hydrauliczne oznaczone kolorami w celu łatwej identyfikacji ich przeznaczenia
    Drabinka składana i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
    Hydraulicznie podnoszona klapa tylna z automatycznym dociskiem
    Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
    System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
    Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
    Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
  • Wyposażenie dodatkowe – T700M
    Zaczep dyszla sztywny z okiem Ø40mm do łączenia z górnym zaczepem ciągnika
    Zaczep dyszla sztywny z okiem Ø50mm do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika
    Zaczep dyszla sztywny kulowy K80mm do łączenia z dolnym kulowym zaczepem ciągnika
    Hydrauliczna prosta podpora dyszla z odcinającym zaworem kulowym
    Hydrauliczna składana podpora dyszla z odcinającym zaworem kulowym
    Oś tylna skrętna biernie kierowana z instalacją hydrauliczną blokady skrętu (osie dłuższe od standardowych; układ hydrauliczny wymaga pary wyjść hydrauliki zewnętrznej ciągnika)
    Oś tylna skrętna czynnie kierowana z instalacją hydrauliczną kierowania kołami (osie dłuższe od standardowych)
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna „Premium” dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania
    Tylne wyjścia hamulców i hydrauliki do drugiej przyczepy
    Nadstawy: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF800mm, wykonanych z profilowanych blach; z oknem z kratką i osłoną z PLEXI na przedniej nadstawie; zwiększające pojemność do 35 [m3]
    Instalacja oświetlenia 12V (żarówki), z tylnym gniazdem elektrycznym, z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym
    Balkon
    Skrzynka narzędziowa
    Boczne zabezpieczenia (osłony)
    Plandeka zwijana na bok, ze stelażem z centralnie odkładana rurą i balkonem do nadstaw o wys. 800 mm
    Rynna zsypowa do ziarna
    Zaczep tylny manualny, amortyzowany
    Zaczep tylny automatyczny UNIMAR
    Tylny zaczep automatyczny Rockinger
    Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się
    Amortyzator spadku ziemniaków w formie zawieszonych pasów gumowych – 3 komplety 2,3+2,3+1,8m długości zamontowane do nadstaw ( konieczność wyposażenia przyczepy w nadstawy )
  • Wyposażenie standardowe – T700M/1
    Skrzynia ładunkowa o budowie skorupowej, z profilowanymi ścianami bocznymi, ze wzmocnionym obrzeżem górnym ścian
    Skrzynia ładunkowa z możliwością wywrotu do tyłu i na prawą stronę z dwiema hydraulicznie dociskanymi klapami po prawej stronie
    Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą
    System wywrotu skrzyni – dwustronny (do tyłu i na bok)
    Okno z kratką i osłoną z PLEXI na przedniej ścianie skrzyni ładunkowej
    Hydraulicznie podnoszona klapa tylna z automatycznym dociskiem i ryglowaniem
    Uszczelka gumowa klapy tylnej
    Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
    Zawieszenie tandem na 4 resorach parabolicznych, z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1810 mm, z osiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe o wymiarach Ø406×140 mm
    Dyszel uniwersalny sztywny amortyzowany sprężyną stalową, z regulacją wysokości, do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
    Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy z okiem 50mm
    Podpora dyszla teleskopowa z dwustopniową przekładnią
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa lub jednoprzewodowa z ręcznym regulatorem siły hamowania
    Postojowy hamulec ręczny z korbą
    Tylne urządzenie zabezpieczające (zderzak) – homologowane, składane
    Fartuch przeciwrozbryzgowy tylny na całej szerokości przyczepy
    Błotniki plastikowe osłaniające tylne i przednie koła i metalowa osłona nad kolami
    Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
    Instalacja oświetlenia 12V (LED), z tylnym gniazdem elektrycznym, z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym
    Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
    Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
    Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywrót, z grubymi linami zabezpieczającymi
    Siłownik teleskopowy wywrotu na zawiesiu przegubowym
    Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
    Przewody hydrauliczne oznaczone kolorami w celu łatwej identyfikacji ich przeznaczenia
    Drabinka składana i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
    Hydraulicznie podnoszona klapa tylna z automatycznym dociskiem
    Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
    System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
    Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL7021 PRONAR
    Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
  • Wyposażenie dodatkowe – T700M/1
    Skrzynia ładunkowa z możliwością wywrotu do tyłu i na lewą stronę z dwiema hydraulicznie dociskanymi klapami po lewej stronie
    Skrzynia ładunkowa z możliwością wywrotu do tyłu, na lewą i prawą stronę z dwiema parami hydraulicznie dociskanych klap po obu stronach
    Nadstawy: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; z oknem z kratką i osłoną z PLEXI na przedniej nadstawie; zwiększające pojemność do 32 [m3]
    Nadstawy: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF800mm, wykonanych z profilowanych blach; z oknem z kratką i osłoną z PLEXI na przedniej nadstawie; zwiększające pojemność do 35 [m3]
    Zaczep dyszla sztywny z okiem Ø40mm do łączenia górnym zaczepem ciągnika (DMC obniżona do 23000 kg)
    Zaczep dyszla sztywny kulowy K80mm do łączenia z dolnym kulowym zaczepem ciągnika
    Dyszel uniwersalny sztywny amortyzowany hydraulicznie, z płynną regulacją wysokości, do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
    Hydrauliczna nożycowa podpora dyszla z ruchomą stopą i zabezpieczającym zamkiem hydraulicznym
    Oś tylna skrętna, biernie kierowana z instalacją hydrauliczną blokady skrętu
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania – wymagane przy homologacji EU
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna „Premium” dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania
    Instalacja hamulcowa hydrauliczna
    Tylne wyjścia hydrauliki, hamulców, do drugiej przyczepy
    Rynna zsypowa tylna na szerokości szybra zsypowego
    Skrzynka narzędziowa
    Plandeka zwijana na bok, ze stelażem z centralną odkładaną rurą do nadstaw 600mm
    Plandeka zwijana na bok, ze stelażem z centralną odkładaną rurą
    Balkon do nadstaw 600mm
    Zaczep tylny manualny (V.Orlandi)
    Zaczep tylny automatyczny (V.Orlandi)
    Zaczep tylny automatyczny (Rockinger)
    Boczne zabezpieczenia (osłony)
    Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się
    Amortyzator spadku ziemniaków w formie zawieszonych pasów gumowych – 3 komplety 2,3+2,3+1,8m długości zamontowane do nadstaw ( konieczność wyposażenia przyczepy w nadstawy )
  • Wyposażenie standardowe – T700XL
    Skrzynia ładunkowa o budowie skorupowej, z profilowanymi ścianami bocznymi, z wzmocnionym obrzeżem górnym ścian bocznych
    System wywrotu skrzyni – jednostronny (do tyłu)
    Okno z kratką i osłoną z PLEXI na przedniej ścianie skrzyni ładunkowej
    Hydraulicznie podnoszona klapa tylna z automatycznym dociskiem i ryglowaniem
    Uszczelka gumowa klapy tylnej
    Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
    Zawieszenie tandem na 4 resorach parabolicznych, z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1500mm, z osiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe o wymiarach Ø406x120mm
    Uniwersalny dyszel amortyzowany sprężyną stalową, z regulacją wysokości, do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
    Zaczep dyszla obrotowy z okiem Ø50mm do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika
    Podpora dyszla teleskopowa z dwustronną przekładnia
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa, jednoprzewodowa, hydrauliczna
    Metalowa osłona nad kołami
    Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
    Instalacja oświetlenia 12V (żarówki), z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym
    Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
    Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
    Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywrót, z grubymi linami zabezpieczającymi
    Siłownik teleskopowy wywrotu na zawiesiu przegubowym
    Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
    Przewody hydrauliczne oznaczone kolorami w celu łatwej identyfikacji ich przeznaczenia
    Składana drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
    Okno z przezroczystej plexy na przedniej ścianie skrzyni ładunkowej
    Hydrauliczna podnoszona klapa tylna z automatycznym dociskiem
    Szyber zsypowy do ziarna z blokadą w ścianie tylnej
    System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporności na UV
    Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
    Kolorystyka malowania ścian zielonych RAL6010 PRONAR
  • Wyposażenie dodatkowe – T700XL
    Zaczep dyszla sztywny kulowy K80 do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika
    Nadstawy: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; z oknem z kratką i osłoną z PLEXI na przedniej nadstawie; zwiększające pojemność do 34,8 [m3]
    Oś tylna skrętna biernie kierowana z instalacją hydrauliczną blokady skrętu (osie dłuższe od standardowych; układ hydrauliczny wymaga pary wyjść hydrauliki zewnętrznej ciągnika)
    Plandeka ze stelażem
    Plandeka ze stelażem – wyłącznie do nadstaw 600mm
    Balkon
    Hydrauliczna prosta podpora dyszla z odcinającym zaworem kulowym
    Hydrauliczna składana podpora dyszla z odcinającym zaworem kulowym
    Instalacja oświetlenia 12V (LED), z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna „Premium” dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania
    Rynna zsypowa tylna na szerokości szybra zsypowego
  • Do pobrania

Jesteś zainteresowany?
Skontaktuj się z handlowcem

Jesteśmy gotowi, żeby pomóc! Wpisz swój kod pocztowy a pokażemy handlowców odpowiedzialnych za Twój obszar.

Wpisz swój kod pocztowy:

Zapytaj o produkt

Wypełnij poniższy formularz, aby dowiedzieć się więcej

    Wpisz kod pocztowy

    Wyświetlimy Twojego handlowca.

    Przepraszamy. Nie udało się odnaleźć handlowca. Prosimy o wpisanie innego kodu pocztowego.

    Zlokalizuj nasze oddziały

    Oddział Kuchary

    Bartłomiej Janiak

    Oddział Września

    Andrzej Kaliński

    Oddział Ruda/Rogoźno

    Marcin Bartkowiak

    Sprawdź możliwości finansowania

    Oferujemy pełen zakres usług związanych z bieżącymi naprawami, diagnostyką i przeglądami maszyn rolniczych. Serwis realizujemy zarówno dla klientów indywidualnych jak i odbiorców biznesowych.