Przyczepa T679/4M

  • Wytrzymała skrzynia ładunkowa

  • Szeroka skrzynia ładunkowa

  • Wytrzymała rama podwozia

  • Zawieszenie typu tandem

  • Szerokie ogumienie

  • Hydrauliczna klapa tylna

Przyczepa marki Pronar T679/4M

Przyczepa PRONAR T679/4M dzięki niewielkiej masie własnej może pochwalić się ładownością na poziomie 8,5 t. Zastosowane zawieszenie tandem z wahaczami podłużnymi o dużym zakresie pracy oraz szerokie ogumienie zapewniają duży komfort oraz bezpieczeństwo pracy. Charakterystycznym elementem kamieniarki T679/4M jest nowy kształt skrzyni ładunkowej, wykonanej z dwóch zagiętych arkuszy blach o grubości 4mm oraz obramowanej wytrzymałym profilem o wysokiej wytrzymałości. Przednia ściana skrzyni jest zaokrąglona na całej wysokości, co umożliwia dokładne wybieranie ładunku za pomocą łyżki skorupowej. Atutem przyczepy jest bogate wyposażenie opcjonalne, takie jak skrzynia ładunkowa wykonana ze stali HARDOX , klapa uchylno – rozwierna, nadstawy o wysokości 800mm i wiele innych.

Zapytaj o produkt

Dane techniczne

Wersje modeli
Wybierz odpowiednie modele, aby sprawdzić ich parametry
  • Dane techniczne
    Dopuszczalna masa całkowita [kg]
    Ładowność [kg]
    Masa własna [kg]
    Pojemność ładunkowa [m3]
    Powierzchnia ładunkowa [m2]
    Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz (góra/dół) [mm]
    Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz [mm]
    Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość) [mm]
    Wysokość ścian skrzyni [mm]
    Grubość blachy podłogi/ściany [mm]
    Wysokość platformy od podłoża [mm]
    Rozstaw kół [mm]
    Zawieszenie
    Obciążenie oka dyszla [kg]
    Rozmiar ogumienia
    Prędkość konstrukcyjna [km/h]
    System wywrotu
    Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) [bar]
    Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika [KM/kW]
    Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu) [˚]
    8850
    8830
    2020
    4,5
    7,8
    3540/3700
    2210
    5380/2400/1560
    550
    4/4
    1010
    1640
    Tandem z wahaczami podłużnymi
    2000
    400/60-15.5
    25
    jednostronny
    1700mm/13L/200bar
    62,6/46
    50
  • Wyposażenie standardowe
    Wykonanie zgodnie z homologacją europejską (wg Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 167/2013)
    Skrzynia ładunkowa o budowie skorupowej (wersja budowlana)
    Skrzynia ładunkowa wykonana ze stali konstrukcyjnej S355 o grubości 4mm (podłoga, ściany boczne i ściana przednia)
    4 zaczepy wewnątrz skrzyni do mocowania ładunku (dwa z przodu na podłodze, dwa z tyłu na ścianie bocznej)
    Przednia ściana zaokrąglona na całej wysokości
    System wywrotu skrzyni – jednostronny (do tyłu)
    Hydrauliczna klapa tylna o wysokości 325mm uchylana do dołu
    Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili stalowych, z dyszlem sztywnym do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
    Zawieszenie tandem z wahaczami podłużnymi; z rozstawem osi 1100mm; z wszystkimi półosiami wyposażonymi w hamulce bębnowe o wymiarach Ø300×90
    Zaczep dyszla obrotowy z okiem Ø50mm do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika
    Podpora dyszla teleskopowa
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ręcznym regulatorem siły hamowania z hamowanymi wszystkimi półosiami (homologowana)
    Postojowy hamulec ręczny z korbą
    Instalacja oświetlenia 12V (LED), z hermetycznymi połączeniami z oświetleniem obrysowym
    Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
    Przewód przyłączeniowy spiralny instalacji oświetleniowej
    Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym
    Siłownik teleskopowy wywrotu z zawiesiem przegubowym
    Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
    Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
    Tylne urządzenie zabezpieczające (zderzak) – homologowane, sztywne
    Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się (nalepka)
    System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
    Kolorystyka malowania podwozia bordo RAL15-0590 PRONAR
    Kolorystyka malowania skrzyni szary grafit RAL7024 PRONAR
  • Wyposażenie dodatkowe
    Nadstawy o wysokości 800mm, wykonane z blachy o gr.2mm; z oknem z kratką i osłoną z PLEXI na przedniej nadstawie; ze ścianą tylną wahliwą; z uszczelką; z dwiema linkami spinającymi; z drabinkami wewnętrzną i zewnętrzną; zwiększające pojemność do 11 [m3]
    Zaczep dyszla sztywny z okiem Ø40mm do łączenia z górnym zaczepem ciągnika
    Zaczep dyszla sztywny kulowy K80mm do łączenia dolnym zaczepem ciągnika
    Skrzynia ładunkowa wykonana z blachy trudnościeralnej HARDOX 450HB o grubości 4mm (podłoga, ściany boczne i ściana przednia)
    Skrzynia ładunkowa wykonana z blachy trudnościeralnej HARDOX 450HB, o grubości 6mm (podłoga i ściana przednia)
    Przedni daszek skrzyni ładunkowej
    Klapa tylna rozwierno-wahliwa
    Podpora dyszla „krótka” (wersja UK)
  • Do pobrania

Jesteś zainteresowany?
Skontaktuj się z handlowcem

Jesteśmy gotowi, żeby pomóc! Wpisz swój kod pocztowy a pokażemy handlowców odpowiedzialnych za Twój obszar.

Wpisz swój kod pocztowy:

Zapytaj o produkt

Wypełnij poniższy formularz, aby dowiedzieć się więcej

    Wpisz kod pocztowy

    Wyświetlimy Twojego handlowca.

    Przepraszamy. Nie udało się odnaleźć handlowca. Prosimy o wpisanie innego kodu pocztowego.

    Zlokalizuj nasze oddziały

    Oddział Kuchary

    Bartłomiej Janiak

    Oddział Września

    Andrzej Kaliński

    Oddział Ruda/Rogoźno

    Marcin Bartkowiak

    Sprawdź możliwości finansowania

    Oferujemy pełen zakres usług związanych z bieżącymi naprawami, diagnostyką i przeglądami maszyn rolniczych. Serwis realizujemy zarówno dla klientów indywidualnych jak i odbiorców biznesowych.