Przyczepa PT510, PT512

  • Wytrzymała rama

  • Uniwersalna

  • Bogato wyposażona

  • Funkcjonalna

  • Stabilna

  • Mechanizm trójstronnego wywrotu

Przyczepa tandem PT510, PT512

Przyczepy marki Pronar PT510 i PT512 to doskonałe rozwiązania, doceniane nie tylko w rolnictwie, ale również w innych gałęziach gospodarki. Wyposażone są w wytrzymałą ramę podwozia z prostokątnych profili zamkniętych z mechanizmem trójstronnego wywrotu, we wzmocniony dyszel, podporę hydrauliczną nożycową, resory paraboliczne i mocne ogumienie radialne.Szerokość wewnętrzna przyczepy (2420 mm) umożliwia transport materiałów sypkich, europalet i skrzynio palet . Przyczepy są bogato wyposażone w kliny do kół z kieszeniami, błotniki kół tylnych, podporę serwisową skrzyni ładunkowej, drabinkę i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej oraz tylne wyjścia (hydrauliki i hamulców) do drugiej przyczepy .Dociążenie zaczepu ciągnika ułatwia manewrowanie w trudnym terenie i zwiększa siłę uciągu ciągnika . Szeroko rozstawione koła zapewniają stabilność przyczep . Mechanizm trójstronnego wywrotu z zaworem odcinającym (uruchamiającym się podczas wywrotów na boki) oraz cylinder teleskopowy zapewniają funkcjonalność przyczep .

Zapytaj o produkt

Dane techniczne

Wersje modeli
Wybierz odpowiednie modele, aby sprawdzić ich parametry
  • Dane techniczne
    Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita [kg]
    Dopuszczalna masa całkowita [kg]
    Ładowność [kg]
    Masa własna [kg
    Pojemność ładunkowa [m3]
    Powierzchnia ładunkowa [m2]
    Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz [mm]
    Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz [mm]
    Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość) [mm]
    Wysokość ścian skrzyni [mm]
    Grubość blachy podłogi/ściany [mm]
    Wysokość platformy od podłoża [mm]
    Rozstaw kół [mm]
    Zawieszenie
    Obciążenie oka dyszla [kg]
    Rozmiar ogumienia
    Prędkość konstrukcyjna [km/h]
    System wywrotu
    Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie)
    Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika [KM/kW]
    Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu/na boki) [°]
    15000
    14200
    10150
    4050
    13,2
    11
    4545
    2420
    6139/2550/2452
    600+600
    5/2,5
    1250
    1900
    resory paraboliczne
    1700
    385/65R22,5 RE
    40
    trójstronny
    1700mm/15L/200bar
    74/54,4
    50/46
    17000
    16260
    12000
    4260
    15,4
    11
    4545
    2420
    6139/2550/2652
    600+800
    5/2,5
    1252
    1900
    resory paraboliczne
    1950
    385/65R22,5 RE
    40
    trójstronny
    1980mm/18L/200bar
    84/61,7
    50/46
  • Wyposażenie standardowe – PT510
    Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian
    System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi o optymalnym rozstawie
    Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą
    Skrzynia ładunkowa przystosowana do transportu EUROPALET, ze wzmocnioną płytą podłogową
    Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej
    Ściany z bocznymi listwami napinającymi: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami
    Przestrzenie zamknięte profili ścian i nadstaw zabezpieczone spoiną laserową
    Boczne listwy napinane wzmacniające ściany
    Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
    Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
    Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
    Zawieszenie tandem na 4 resorach parabolicznych, z wahaczami wyrownawczymi, z rozstawem osi 1325mm, z osiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe o wymiarach Ø400×80 mm
    Dyszel uniwersalny sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
    Zaczep dyszla obrotowy z okiem Ø50mm, do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika
    Hydrauliczna nożycowa podpora dyszla z ruchomą stopą i zabezpieczającym zamkiem hydraulicznym
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna jednoprzewodowa lub dwuprzewodowa z ręcznym regulatorem siły hamowania (z wyjściem na tył)
    Postojowy hamulec ręczny z korbą
    Instalacja oświetlenia 12V, z tylnym gniazdem elektrycznym, z lampami LED, z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym
    Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
    Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
    Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty (z wyjściem na tył)
    Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym
    Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
    Boczne listwy napinane wzmacniające ściany
    Boczne listwy napinane wzmacniające nadstawy
    Błotniki kół tylnych
    Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
    System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
    Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
    Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
  • Wyposażenie dodatkowe – PT510
    Rodzaj zaczepu dyszla: sztywny z okiem Ø40mm
    Rodzaj zaczepu dyszla: sztywny kulowy K80
    Nadstawy : z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zamkami
    Listwy / linki spinające do ścian / nadstaw – wybór na etapie składania zamówienia
    Nadstawy środkowe : z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zamkami
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania (z wyjściem na tył)
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna „Premium” dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania (z wyjściem na tył)
    Instalacja hamulcowa hydrauliczna
    Instalacja hamulcowa hydrauliczna z elektrycznym zaworem zabezpieczającym i trzyzakresowym regulatorem siły hamowania
    Balkon
    Rynna do szybra zsypowego
    Błotniki plastikowe (dodatkowe) – przed kołem przednim
    Boczne zabezpieczenia (osłony )
    Sprężyny wspomagające otwieranie ścian bocznych
    Zaczep tylny manualny MH 31H-4
    Zaczep tylny automatyczny AH 31H-4
    Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się
    Rynna zsypowa tylna na całej szerokości przyczepy
    Odkładana rynna zsypowa lewa lub prawa na całej długości skrzyni ładunkowej przyczepy
    Odkładana rynna zsypowa lewa + prawa na całej długości skrzyni ładunkowej przyczepy
    Okno w przedniej nadstawie (340×710 ) z kratką i szybą PLEXII
    Okno w przedniej nadstawie i przedniej nadstawie środkowej (340×710 )z kratką i szybą PLEXI
    Plandeka rolowana ze stelażem z odkładaną rurą centralną i bocznymi rurami podpierającymi
    Dwa szybry zsypowe do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
    Trzy szybry zsypowe do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
    Amortyzator spadku ziemniaków w formie zawieszonych pasów gumowych – 2 komplety po 1,8m długości zamontowane do nadstaw ( konieczność wyposażenia przyczepy w nadstawy )
  • Wyposażenie standardowe – PT512
    Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian
    System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi o optymalnym rozstawie
    Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą
    Skrzynia ładunkowa przystosowana do transportu EUROPALET, ze wzmocnioną płytą podłogową
    Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej
    Ściany z bocznymi listwami napinającymi: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami
    Przestrzenie zamknięte profili ścian i nadstaw zabezpieczone spoiną laserową
    Boczne listwy napinane wzmacniające ściany
    Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
    Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
    Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
    Zawieszenie tandem na 4 resorach parabolicznych, z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1325mm, z osiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe o wymiarach Ø400×80 mm
    Dyszel uniwersalny sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
    Zaczep dyszla obrotowy z okiem Ø50mm, do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika
    Hydrauliczna nożycowa podpora dyszla z ruchomą stopą i zabezpieczającym zamkiem hydraulicznym
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna jednoprzewodowa lub dwuprzewodowa z ręcznym regulatorem siły hamowania (z wyjściem na tył)
    Postojowy hamulec ręczny z korbą
    Instalacja oświetlenia 12V, z tylnym gniazdem elektrycznym, z lampami LED, z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym
    Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
    Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
    Instalacja hydrauliczna wywrotu automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty (z wyjściem na tył)
    Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym
    Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
    Tylne wyjścia ( hydrauliki wywrotu i hamulców ) do drugiej przyczepy
    Błotniki kół tylnych
    Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
    System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich
    chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
    Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
    Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
  • Wyposażenie dodatkowe – PT512
    Rodzaj zaczepu dyszla: sztywny z okiem Ø40mm
    Rodzaj zaczepu dyszla: sztywny kulowy K80
    „Ściany: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF800mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami (tylko do linek spinających)”
    Nadstawy : z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF800mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zamkami
    Nadstawy : z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zamkami
    Listwy / linki spinające do ścian / nadstaw – wybór na etapie składania zamówienia
    Nadstawy środkowe : z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zamkami
    Instalacja hamulcowa hydrauliczna
    Instalacja hamulcowa hydrauliczna z elektrycznym zaworem zabezpieczającym i trzyzakresowym regulatorem siły hamowania
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania (z wyjściem na tył)
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna „Premium” dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania (z wyjściem na tył)
    Balkon
    Rynna do szybra zsypowego
    Sprężyny wspomagające otwieranie ścian bocznych
    Błotniki plastikowe (dodatkowe) – przed kołem przednim
    Boczne zabezpieczenia (osłony )
    Zaczep tylny manualny MH 31H-4
    Zaczep tylny automatyczny AH 31H-4
    Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się
    Odkładana rynna zsypowa lewa lub prawa na całej długości skrzyni ładunkowej przyczepy
    Odkładana rynna zsypowa lewa + prawa na całej długości skrzyni ładunkowej przyczepy
    Okno w przedniej nadstawie (340×710 ) z kratką i szybą PLEXII
    Okno w przedniej nadstawie i przedniej nadstawie środkowej (340×710 )z kratką i szybą PLEXI
    Dwa szybry zsypowe do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
    Trzy szybry zsypowe do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
    Plandeka rolowana ze stelażem z odkładaną rurą centralną i bocznymi rurami podpierającymi
    Amortyzator spadku ziemniaków w formie zawieszonych pasów gumowych – 2 komplety po 1,8m długości zamontowane do nadstaw (konieczność wyposażenia przyczepy w nadstawy)
    Rynna zsypowa tylna na całej szerokości przyczepy
  • Do pobrania

Jesteś zainteresowany?
Skontaktuj się z handlowcem

Jesteśmy gotowi, żeby pomóc! Wpisz swój kod pocztowy a pokażemy handlowców odpowiedzialnych za Twój obszar.

Wpisz swój kod pocztowy:

Zapytaj o produkt

Wypełnij poniższy formularz, aby dowiedzieć się więcej

    Wpisz kod pocztowy

    Wyświetlimy Twojego handlowca.

    Przepraszamy. Nie udało się odnaleźć handlowca. Prosimy o wpisanie innego kodu pocztowego.

    Zlokalizuj nasze oddziały

    Oddział Kuchary

    Bartłomiej Janiak

    Oddział Września

    Andrzej Kaliński

    Oddział Ruda/Rogoźno

    Marcin Bartkowiak

    Sprawdź możliwości finansowania

    Oferujemy pełen zakres usług związanych z bieżącymi naprawami, diagnostyką i przeglądami maszyn rolniczych. Serwis realizujemy zarówno dla klientów indywidualnych jak i odbiorców biznesowych.