Przyczepa T701HP

  • Skrzynia typu halfpipe

  • Duża ładowność skrzyni

  • Skrzynia ze stali Hardox

  • Szerokie ogumienie

  • Gumowa uszczelka ściany tylnej

  • Ściana tylna wahliwa

PRONAR T701HP – terenowa przyczepa budowlana

Przyczepa PRONAR T701HP o dopuszczalnej masie całkowitej 22 t, zapewnia wysoką ładowność – 16,5 t. Sprawdza się w trudnych warunkach terenowych, szczególnie przy dużych inwestycjach drogowych, w żwirowniach oraz przy transporcie gruzu i asfaltu. Jest zwrotna i radzi sobie na terenach trudno przejezdnych lub bagnistych. Głównym atutem jest półokrągły przekrój poprzeczny skrzyni ładunkowej, co ułatwia wysyp ładunku podczas wywrotu. Standardowa pojemność wynosi 12,5 m³. Skrzynia wykonana z blachy Hardox 450 o grubości 6 mm, charakteryzuje się zwiększoną wytrzymałością i odpornością na ścieranie, co zapewnia wzrost żywotności skrzyni.

Zapytaj o produkt

Dane techniczne

Wersje modeli
Wybierz odpowiednie modele, aby sprawdzić ich parametry
  • Dane techniczne
    Technicznie (konstr.) dopuszczalna masa całkowita [kg]
    Dopuszczalna masa całkowita [kg]
    Ładowność [kg]
    Masa własna [kg]
    Pojemność ładunkowa [m3]
    Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz [mm]
    Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz [mm]
    Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość) [mm]
    Wysokość ścian skrzyni [mm]
    Grubość blachy podłogi/ściany [mm]
    Wysokość platformy od podłoża [mm]
    Rozstaw kół [mm]
    Zawieszenie
    Obciążenie oka dyszla [kg]
    Rozmiar ogumienia
    Prędkość konstrukcyjna [km/h]
    System wywrotu
    Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) [bar]
    Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika [KM/kW]
    Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu) [˚]
    24000
    21000
    15100
    5900
    12,5
    5300
    2250/2300
    7570/2550/2840
    1250
    6/6
    2480
    1960
    bogie, resory paraboliczne
    3000
    550/60-22,5/445/65R22,5 (60km/h)
    40/60
    jednostronny
    4670mm/41L/200bar
    125/92
    55
  • Wyposażenie standardowe
    Skrzynia ładunkowa typu halfpipe (samonośna konstrukcja o przekroju połowy rury, bez podłużnic), wykonana z blachy trudnościeralnej HARDOX 450HB
    Przedni daszek skrzyni ładunkowej
    System wywrotu skrzyni – jednostronny (do tyłu)
    Ściana tylna wahliwa z gumową uszczelką, podnoszona hydraulicznie, z mechaniczną blokadą na rolkach
    Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili 300×200, ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
    Rama podwozia przystosowana do montażu dyszla amortyzowanego sprężynami stalowymi lub hydraulicznie
    Zawieszenie bogie (24 tonowe) na resorach parabolicznych, z rozstawem osi 1600mm, z osiami sztywnymi o przekroju 150×150 wyposażonymi w hamulce bębnowe o wymiarach Ø406x140mm
    Dyszel uniwersalny sztywny amortyzowany sprężyną stalową, z regulacją wysokości, do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
    Zaczep dyszla obrotowy z okiem Ø50mm do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika
    Podpora dyszla teleskopowa z dwustopniową przekładnią
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ręcznym regulatorem siły hamowania
    Postojowy hamulec ręczny z korbą
    Instalacja oświetlenia 12V (LED), z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym
    Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
    Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
    Instalacja hydrauliczna wywrotu bez wyjścia na tył, z dodatkowym przewodem do szybkiego opuszczania skrzyni
    Siłownik wywrotu teleskopowy, czołowy
    Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
    Błotniki plastikowe (za kołem tylnym) oraz metalowa osłona nad kołami
    Tylne urządzenie zabezpieczające (zderzak) – homologowane, składane
    chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
    Fartuch tylny na zawiasach
    Ucha zaczepowe (2szt.) na tylnej belce ramy dolnej
    System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
    Kolorystyka malowania podwozia bordo RAL 15-0590 PRONAR
    Kolorystyka malowania skrzyni szary grafit RAL 7024 PRONAR
  • Wyposażenie dodatkowe
    Dyszel uniwersalny sztywny amortyzowany hydraulicznie, z płynną regulacją wysokości, do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
    Zaczep dyszla sztywny kulowy K80mm do łączenia dolnym zaczepem ciągnika
    Zaczep dyszla sztywny z okiem Ø40mm do łączenia z górnym zaczepem ciągnika
    Hydrauliczna, łamana podpora dyszla z odcinającym zaworem kulowym
    Hydrauliczna nożycowa podpora dyszla z odcinającym zaworem kulowym
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna jednoprzewodowa
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania – wymagane dla wersji 60km/h
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna „Premium” dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania
    Instalacja hamulcowa hydrauliczna
    Błotniki plastikowe (dodatkowe) – przed kołem przednim
    Boczne osłony przeciwnajazdowe
    Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się
    Skrzynka narzędziowa
  • Do pobrania

Jesteś zainteresowany?
Skontaktuj się z handlowcem

Jesteśmy gotowi, żeby pomóc! Wpisz swój kod pocztowy a pokażemy handlowców odpowiedzialnych za Twój obszar.

Wpisz swój kod pocztowy:

Zapytaj o produkt

Wypełnij poniższy formularz, aby dowiedzieć się więcej

    Wpisz kod pocztowy

    Wyświetlimy Twojego handlowca.

    Przepraszamy. Nie udało się odnaleźć handlowca. Prosimy o wpisanie innego kodu pocztowego.

    Zlokalizuj nasze oddziały

    Oddział Kuchary

    Bartłomiej Janiak

    Oddział Września

    Andrzej Kaliński

    Oddział Ruda/Rogoźno

    Marcin Bartkowiak

    Sprawdź możliwości finansowania

    Oferujemy pełen zakres usług związanych z bieżącymi naprawami, diagnostyką i przeglądami maszyn rolniczych. Serwis realizujemy zarówno dla klientów indywidualnych jak i odbiorców biznesowych.