Przyczepy marki Pronar T679/3, T679/4
Aby lepiej dopasować ofertę przyczep do potrzeb klientów, PRONAR wprowadził dwa nowe typy modele T679/3 i T679/4. Pozornie przyczepy T679/3 i T679/4 są podobne do T679/2, ale charakteryzują się inną budową dostosowaną do transportu różnych materiałów które wywierają większy nacisk na ściany i podłogę. Przyczepy te mają ściany i podłogę wykonaną ze stali o podwyższonej twardości. Wyposażone są w zawieszenie typu tandem ze sztywnym wahaczem wzdłużnym o dużym zakresie pracy w nierównym terenie.
Zapytaj o produktDane techniczne
-
Dane techniczne
Dopuszczalna masa całkowita [kg]Ładowność [kg]Masa własna [kg]Pojemność ładunkowa [m3]Powierzchnia ładunkowa [m2]Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz [mm]Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz [mm]Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość) [mm]Wysokość ścian skrzyni [mm]Grubość blachy podłogi/ściany [mm]Wysokość platformy od podłoża [mm]Rozstaw kół [mm]ZawieszenieObciążenie oka dyszla [kg]Rozmiar ogumieniaPrędkość konstrukcyjna [km/h]System wywrotuCylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) [bar]Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika [KM/kW]Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu) [˚]132001036028406,49,7400024165674/2550/1775648610851990Tandem z wahaczami podłużnymi1800500/50-1740jednostronny1700mm/13L/200bar69,4/515011000838526156,49,7400024205674/2550/1740650410501990Tandem z wahaczami podłużnymi1500400/60-15.540jednostronny1700mm/13L/200bar62,6/4650
-
Wyposażenie standardowe – T 679/3
Mocna skrzynia ładunkowa o budowie skorupowej, typu kamieniarka, z pionowymi żebrami wzmacniającymi na ścianach, ściana boczna i podłoga wykonana z jednego arkusza blachy, jedno gięcie 90° pomiędzy ścianą a podłogą, w ścianach 4 zagłębione zaczepy do mocowania ładunkuHydrauliczna klapa tylna o wysokości 325mm uchylana do dołuRama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili stalowych; uniwersalna, przystosowana do montażu dyszla górnego lub dolnegoZawieszenie tandem z wahaczami podłużnymi, z rozstawem osi 1120 mm, z półosiami wyposażonymi w hamulce bębnowe o wymiarach Ø300×90Dyszel uniwersalny sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnikaZaczep dyszla obrotowy z okiem Ø50mm do łączenia z dolnym zaczepem ciągnikaMechaniczna teleskopowa podpora dyszla, z przekładnią kątową, ze sztywną stopąInstalacja hamulcowa hydraulicznaPostojowy hamulec ręczny z korbąDwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniachInstalacja oświetleniowa 12V z wyjściem do drugiej przyczepy, z lampami LED, z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowymTylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniemPrzewód przyłączeniowy spiralny instalacji oświetleniowejInstalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym ograniczającym wywrótSiłownik teleskopowy wywrotu z zawiesiem przegubowymDrabinka ułatwiająca dostęp do skrzyni ładunkowej.Podpora serwisowa skrzyni ładunkowejPrzewody hydrauliczne oznaczone etykietami w celu łatwej identyfikacji ich przeznaczeniaUchwyt przewodów hydraulicznych z wieszakiem dla złączek wpinanych do ciągnikaSystem lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UVKolorystyka malowania podwozia bordo RAL15-0590 PRONARKolorystyka malowania skrzyni szary grafit RAL7024 PRONAR
-
Wyposażenie dodatkowe – T 679/3
Zaczep dyszla fi 40Zaczep dyszla sztywny kulowy K80mmPrzedni daszek skrzyni ładunkowejZaczep tylny automatyczny (V.Orlandi)Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ręcznym regulatorem siły hamowania z hamowanymi wszystkimi półosiami (homologowana) – wymagane przy homologacji EUTylne urządzenie zabezpieczające (zderzak) – homologowane, sztywne – wymagane przy homologacji EUTylne wyjścia hydrauliki, hamulców, do drugiej przyczepyDodatkowa klapa tylna rozwierno – wahliwaNadstawy 800mm x 2,5mm, z oknem z plexi, ścianą tylną wahliwą, uszczelką, poprzeczką środkową, drabinką i stopniami wewnętrznymi, powiększające pojemność ładunkową przyczepy do 14,1m 3Skrzynia ładunkowa wykonana z blachy trudnościeralnej 450HB HARDOX, o grubości 5mm (podłoga i ściany boczne)
-
Wyposażenie standardowe – T 679/4
Skrzynia ładunkowa o budowie skorupowej (wersja budowlana); z pionowymi żebrami wzmacniającymi na ścianach; ściana boczna i podłoga wykonana z jednego arkusza blachy; jedno gięcie 90° pomiędzy ścianą a podłogą; w ścianach 4 zagłębione zaczepy do mocowania ładunkuSystem wywrotu skrzyni – jednostronny (do tyłu)Hydrauliczna klapa tylna o wysokości 325mm uchylana do dołuRama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili stalowych; uniwersalna, przystosowana do montażu dyszla górnego lub dolnegoDyszel uniwersalny sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnikaZaczep dyszla obrotowy z okiem ø50mm do łączenia z dolnym zaczepem ciągnikaPodpora dyszla teleskopowa z jednostopniową przekładniąZawieszenie tandem z wahaczami podłużnymi; z rozstawem osi 1120mm; z półosiami wyposażonymi w hamulce bębnowe o wymiarach ø300×90Instalacja hamulcowa hydraulicznaPostojowy hamulec ręczny z korbąInstalacja oświetlenia 12V (LED), z tylnym gniazdem elektrycznym, z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowymTylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniemPrzewód przyłączeniowy spiralny instalacji oświetleniowejInstalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającymSiłownik teleskopowy wywrotu z zawiesiem przegubowymDrabinka ułatwiająca dostęp do skrzyni ładunkowejPodpora serwisowa skrzyni ładunkowejDwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniachTrójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się (nalepka)System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UVKolorystyka malowania podwozia bordo RAL15-0590 PRONARKolorystyka malowania skrzyni szary RAL7021 PRONAR
-
Wyposażenie dodatkowe – T 679/4
Zaczep dyszla sztywny z okiem ø40mm do łączenia z górnym zaczepem ciągnikaZaczep dyszla sztywny kulowy K80mm do łączenia z dolnym zaczepem ciągnikaNadstawy: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF800mm, wykonanych z profilowanych blach; z oknem z kratką i osłoną z PLEXI na przedniej nadstawie; ze ścianą tylną wahliwą; z uszczelką; z poprzeczką środkową; z drabinką i stopniami wewnętrznymi; zwiększające pojemność do 14,1 [m3]Skrzynia ładunkowa wykonana z blachy trudnościeralnej HARDOX 450HB, o grubości 4mm (podłoga i ściany boczne)Przedni daszek skrzyni ładunkowejKlapa tylna rozwierno – wahliwaTylne wyjścia hydrauliki, hamulców, do drugiej przyczepyZaczep tylny automatyczny (V.Orlandi)Tylne urządzenie zabezpieczające (zderzak) – homologowane, sztywneKoła z ogumieniem: 19.0/45-17; 500/50-17; 520/50-17Koło zapasowe luzemKolorystyka malowania wg systemu oznaczania kolorów RAL CLASSIC do zastosowań przemysłowych, przez podanie napisu RAL CLASSIC i czterech cyfr z palety wzorców
- Do pobrania
Jesteś zainteresowany?
Skontaktuj się z handlowcem
Jesteśmy gotowi, żeby pomóc! Wpisz swój kod pocztowy a pokażemy handlowców odpowiedzialnych za Twój obszar.
Zlokalizuj nasze oddziały
Sprawdź możliwości finansowania
Oferujemy pełen zakres usług związanych z bieżącymi naprawami, diagnostyką i przeglądami maszyn rolniczych. Serwis realizujemy zarówno dla klientów indywidualnych jak i odbiorców biznesowych.