PRONAR T701HP – terenowa przyczepa budowlana
Przyczepa PRONAR T701HP o dopuszczalnej masie całkowitej 22 t, zapewnia wysoką ładowność – 16,5 t. Sprawdza się w trudnych warunkach terenowych, szczególnie przy dużych inwestycjach drogowych, w żwirowniach oraz przy transporcie gruzu i asfaltu. Jest zwrotna i radzi sobie na terenach trudno przejezdnych lub bagnistych. Głównym atutem jest półokrągły przekrój poprzeczny skrzyni ładunkowej, co ułatwia wysyp ładunku podczas wywrotu. Standardowa pojemność wynosi 12,5 m³. Skrzynia wykonana z blachy Hardox 450 o grubości 6 mm, charakteryzuje się zwiększoną wytrzymałością i odpornością na ścieranie, co zapewnia wzrost żywotności skrzyni.
Zapytaj o produktDane techniczne
-
Dane techniczne
Technicznie (konstr.) dopuszczalna masa całkowita [kg]Dopuszczalna masa całkowita [kg]Ładowność [kg]Masa własna [kg]Pojemność ładunkowa [m3]Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz [mm]Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz [mm]Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość) [mm]Wysokość ścian skrzyni [mm]Grubość blachy podłogi/ściany [mm]Wysokość platformy od podłoża [mm]Rozstaw kół [mm]ZawieszenieObciążenie oka dyszla [kg]Rozmiar ogumieniaPrędkość konstrukcyjna [km/h]System wywrotuCylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) [bar]Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika [KM/kW]Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu) [˚]240002100015100590012,553002250/23007570/2550/284012506/624801960bogie, resory paraboliczne3000550/60-22,5/445/65R22,5 (60km/h)40/60jednostronny4670mm/41L/200bar125/9255
-
Wyposażenie standardowe
Skrzynia ładunkowa typu halfpipe (samonośna konstrukcja o przekroju połowy rury, bez podłużnic), wykonana z blachy trudnościeralnej HARDOX 450HBPrzedni daszek skrzyni ładunkowejSystem wywrotu skrzyni – jednostronny (do tyłu)Ściana tylna wahliwa z gumową uszczelką, podnoszona hydraulicznie, z mechaniczną blokadą na rolkachRama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili 300×200, ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałościRama podwozia przystosowana do montażu dyszla amortyzowanego sprężynami stalowymi lub hydraulicznieZawieszenie bogie (24 tonowe) na resorach parabolicznych, z rozstawem osi 1600mm, z osiami sztywnymi o przekroju 150×150 wyposażonymi w hamulce bębnowe o wymiarach Ø406x140mmDyszel uniwersalny sztywny amortyzowany sprężyną stalową, z regulacją wysokości, do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnikaZaczep dyszla obrotowy z okiem Ø50mm do łączenia z dolnym zaczepem ciągnikaPodpora dyszla teleskopowa z dwustopniową przekładniąInstalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ręcznym regulatorem siły hamowaniaPostojowy hamulec ręczny z korbąInstalacja oświetlenia 12V (LED), z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowymTylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniemPrzewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowejInstalacja hydrauliczna wywrotu bez wyjścia na tył, z dodatkowym przewodem do szybkiego opuszczania skrzyniSiłownik wywrotu teleskopowy, czołowyDwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniachBłotniki plastikowe (za kołem tylnym) oraz metalowa osłona nad kołamiTylne urządzenie zabezpieczające (zderzak) – homologowane, składanechemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UVFartuch tylny na zawiasachUcha zaczepowe (2szt.) na tylnej belce ramy dolnejSystem lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UVKolorystyka malowania podwozia bordo RAL 15-0590 PRONARKolorystyka malowania skrzyni szary grafit RAL 7024 PRONAR
-
Wyposażenie dodatkowe
Dyszel uniwersalny sztywny amortyzowany hydraulicznie, z płynną regulacją wysokości, do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnikaZaczep dyszla sztywny kulowy K80mm do łączenia dolnym zaczepem ciągnikaZaczep dyszla sztywny z okiem Ø40mm do łączenia z górnym zaczepem ciągnikaHydrauliczna, łamana podpora dyszla z odcinającym zaworem kulowymHydrauliczna nożycowa podpora dyszla z odcinającym zaworem kulowymInstalacja hamulcowa pneumatyczna jednoprzewodowaInstalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania – wymagane dla wersji 60km/hInstalacja hamulcowa pneumatyczna „Premium” dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowaniaInstalacja hamulcowa hydraulicznaBłotniki plastikowe (dodatkowe) – przed kołem przednimBoczne osłony przeciwnajazdoweTrójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające sięSkrzynka narzędziowa
- Do pobrania
Jesteś zainteresowany?
Skontaktuj się z handlowcem
Jesteśmy gotowi, żeby pomóc! Wpisz swój kod pocztowy a pokażemy handlowców odpowiedzialnych za Twój obszar.
Zlokalizuj nasze oddziały
Sprawdź możliwości finansowania
Oferujemy pełen zakres usług związanych z bieżącymi naprawami, diagnostyką i przeglądami maszyn rolniczych. Serwis realizujemy zarówno dla klientów indywidualnych jak i odbiorców biznesowych.